اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وان

یک رویداد برای یادبود Sabine Schmitz به بازی Forza Motorsport 7 اضافه شده است

صفحه رسمی Forza Motorsport 7 اعلام کرده که یک رویداد برای یادبود Sabine Schmitz به بازی اضافه شده است.

Forza 7 Ford Transit Van

Sabine Schmitz یکی از اسطوره‌های دنیای رانندگی بود که در روزهای گذشته پس از نبردی سخت با سرطان فوت کرد. او اولین زن برنده مسابقات بیست و چهار ساعته Nürburgring بود و دوستداران مسابقات کاملا سزاوارانه به او لقب ملکه Nürburgring دادند. همچنین او چندین بار در برنامه Top Gear حضور پیدا کرده بود و در بین همگان به محبوبیت خاصی دست پیدا کرده بود. حالا از امروز بازیکنان می‌توانند با شرکت در یک رویداد Rivals در بازی Forza Motorsport 7 یاد و خاطره او را گرامی بدارند.

در این رویداد Rivals، بازیکنان پشت فرمان یک Ford Transit SuperSportVan در پیست Nordschleife مسابقه خواهند داد. این رویداد حرکت زیبایی از طرف تیم سازنده بازی محسوب می‌شود چرا که یادآور حضور او در یکی از قسمت‌های برنامه Top Gear است که در آن Schmitz زمان جرمی کلارکسون، یکی از مجریان برنامه، دور همین پیست را مورد تمسخر قرار داد و در ادامه مدعی شد که می‌تواند رکورد او را با یک ماشین ون بزند. با اینکه Schmitz نتوانست رکورد کلارکسون را شکست دهد اما سرعت و مهارت او باعث شد تا آن قسمت Top Gear به یکی از ماندگارترین بخش‌های تاریخ برنامه تبدیل شود.

بازی Forza Motorsport 7 هم اکنون برای کنسول‌های ایکس باکس سریز اکس، ایکس باکس سریز اس، ایکس باکس وان و ویندوز 10 در دسترس است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا