اخبار بازی

Forza Motorsport 6 در تعطیلات پایان سال 2015 منتشر خواهد شد

Aaron Greenberg مدیر اجرایی مایکروسافت تایید کرد، عنوان در حال توسعه «Forza Motorsport 6» در تعطیلات پایان سال 2015 میلادی منتشر خواهد شد.

در حالی که انتظار می‌رفت بازی در پاییز سال 2015 منتشر شود اما مایکروسافت به صورت رسمی تاریخ عرضه بازی را تعطیلات پایان سال 2015 اعلام کرد.
Greenberg در طول پادکست «Inner Circle» به تاریخ انتشار  «Forza Motorsport 6» برای تعطیلات سال 2015 اشاره کرد. علاوه بر «Forza Motorsport 6» شرکت مایکروسافت بازی‌های انحصاری دیگری شامل  Fable Legends ,The Rise Of Tomb Raider, Halo 5: Guardians, و Quantum Break را برای عرضه در تعطیلات پایان سال در نظر گرفته‌است.

با توجه به چندین پروژه دیگری که مایکروسافت ممکن است در طول نمایشگاه های «E3» و «گیمز کام» معرفی کند، احتمال افزایش پیدا کردن تعداد بازی‌های انحصاری این شرکت برای سال 2015 برای کنسول Xbox One وجود دارد.

عنوان «Forza Motorsport 6» در ماه ژانویه و در طول مراسم معرفی خودرو های جدید شرکت Ford معرفی شد. این عنوان توسط استودیو Turn 10 به صورت انحصاری برای کنسول Xbox One در حال توسعه است. تا به این لحظه اطلاعات زیادی از بازی منتشر نشده و فقط ما این را می دانیم که خودرو جدید Ford GT بر روی کاور این عنوان قرار خواهد داشت. علاوه بر این ماشین‌های جدید شرکت Ford مثل Shelby GT350 Mustang و F-150 Raptor هم در بازی حضور خواهند داشت.

2015 سال بسیار بزرگی برای سری «Forza Motorsport 6» خواهد بود. به این دلیل که امسال همراه شده با سالگرد 10 ساله شدن سری  «Forza Motorsport 6». اولین عنوان سری در سال 2005 و برای کنسول Xbox منتشر شد.

منبع

بهرام بی غرض

Journalist and Video game critic at @bazicenter and @bazinama | XBL gamertag: Bahram

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا