اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وان

مراحل ساخت بازی Forza Horizon 5 به پایان رسیده است

استودیو Playground Games در طی آخرین استریم Let’s Go اعلام کرد که مراحل ساخت بازی Forza Horizon 5 به پایان رسیده و به اصطلاح گلد شده است.

بازی Forza Horizon 5

در  این استریم اطلاعات دیگری نیز درباره‌ی بازی Forza Horizon 5 منتشر شده که بیشتر حول محور رادیوها است. سازندگان بازی به استریمرها اطمینان داده‌اند که بازی شامل آهنگ‌های لایسنس‌شده خواهد بود تا بتوانند با خیال راحت تولید محتوا بکنند.

به گفته استودیو Playground Games رادیوهای محبوب بازیکنان مانند Pulse ،Bass Arena ،Hospital Records ،Block Party ،XS و Eterna (که در بازی‌های قبلی با نام Timeless FX شناخته میشد) در Forza Horizon 5 حضور خواهند داشت و علاوه بر خواننده‌های معروف، شاهد حضور خواننده‌ها و نوازنده‌های محلی مکزیک هم خواهیم بود. همچنین طرفداران بازی به زودی می‌توانند نسخه فیزیکی کامل آهنگ‌های رادیو Hospital Records را خریداری کنند.

بازی Forza Horizon 5 در تاریخ هجدهم آبان بر روی کنسول‌های ایکس باکس سریز ایکس، ایکس باکس سریز اس، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد و در روز عرضه بر روی سرویس Xbox Game Pass قرار میگیرد.  لازم به ذکر است که شما می‌توانید حداقل سیستم موردنیاز برای اجرای Forza Horzion 5 را در بازی‌سنتر بخوانید. همچنین آقای مایک براون، کارگردان بازی، اخیرا اعلام کرده است که این بازی به خوبی بر روی کنسول ایکس باکس وان اجرا می‌شود و یکی از زیباترین بازی‌های کنسول نسل هشتمی مایکروسافت محسوب می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا