اخباراخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانکامپیوتر

تعداد بازیکنان Forza Horizon 5 به بیش از ۱۸ میلیون نفر رسید

بازی پرطرفدار و تحسین شده Forza Horizon 5 که پیشتاز سبک ریسینگ آرکید به شمار می رود، همچنان به عملکرد فوق العاده خود ادامه میدهد.بر طبق آخرین گزارش منتشر شده از مایکروسافت، این ساخته استودیو پلی گراند موفق شده است تا بیش از ۱۸ میلیون بازیکن را از زمان لانچ تا اکنون به خود جذب کند.

از زمان عرضه فورتزا هورایزن ۵ این بازی با ستایش های فراوانی چه از سوی منتقدان و چه بازیکنان مواجه شده است به گونه ای که حتی این بازی موفق به دریافت امتیاز کامل ۱۰ و انتخاب به عنوان دومین بازی برتر سال از طرف سایت بازی سنتر شده است.برای مشاهده نقد بازی بر روی این لینک کلیک کنید.

در اوایل این ماه اعلام شده بود که این ریسینگ جهان باز از زمان عرضه در نوامبر سال گذشته بیش از 15 میلیون بازیکن را به خود جذب کرده است و جای تعجب نیست که مایکروسافت اکنون تأیید کرده است که این تعداد بالاتر هم رفته است و قصد توقف ندارد. در واقع امروز و در جریان اعلام گزارش مالی مایکروسافت ساتیا نادلا، مدیر عامل این شرکت، تایید کرد که فورتزا هورایزن ۵ از زمان عرضه میزبان بیش از 18 میلیون بازیکن بوده است.

فورتزا هورایزن ۵
همچنین
با توجه به اینکه به تازگی اعلام شده است که انحصاری بزرگ دیگر مایکروسافت یعنی  Halo Infinite از مرز 20 میلیون بازیکن عبور کرده است، میتوان نتیجه گرفت که برند ایکس باکس به بهترین نحو ممکن سال ۲۰۲۱ را به اتمام رسانده و پای به سال جدید میلادی گذاشته است.

طبق معمول، مایکروسافت آمار‌ دقیقی از میزان فروش این بازی ارائه نکرده است، اما بایستی انتظار داشت که در دسترس بودن بازی از طریق گیمپس از زمان لانچ هم تاثیر بخصوصی در این حجم از استقبال بازیکنان داشته است.

بازی Forza Horizon 5 هم اکنون بر روی پلتفرم های Xbox Series X/S، Xbox One و PC در دسترس است.

برای اطلاع از آخرین اخبار دنیای سرگرمی با بازی سنتر همراه باشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا