اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانکامپیوتر

اطلاعات جدیدی از بازی Forza Horizon 5 منتشر شد

سازندگان بازی Forza Horizon 5 به‌تازگی اطلاعات مختلفی را از حیوانات درون بازی، خودروهای کروکی و موراد دیگر به‌ اشتراک گذاشتند. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Forza Horizon 5

به‌دنبال معرفی فورتزا هورایزن 5 در E3 2021، استودیوی Playground Games تابحال جزئیات زیادی را از طریق لایو استریم‌های مختلف و جلسات پرسش و پاسخ با طرفداران در میان گذاشته. اکنون نیز جدیدترین قسمت برنامه !Forza Horizon 5: Let’s ¡Go پخش شده که می‌توانید آن را از اینجا مشاهده کنید.

پلی‌گراند گیمز در این برنامه وجود خودروهای کروکی را تأیید کرد. بازیکنان قادر خواهند بود که با استفاده از آنالوگ سمت چپ کنترلر، هنگام رانندگی در گوشه و اطراف مکزیک سقف ماشین خود را باز و بسته کنند. همچنین سازندگان اشاره کردند مسابقات درگ که پیش از این وجود آن‌ها تأیید شده بود نیز بخشی از فستیوال فورتزا هورایزن هستند.

علاوه بر این، پلی‌گراند گیمز برخی از حیواناتی که قرار است در بازی ببینیم را نیز نام برده است. فلامینگوها، الاغ‌ها و گوسفندهای کوهی برخی از این حیوانات را تشکیل می‌دهند. Forza Horizon 5 دارای بزرگ‌ترین مپ سری بوده و مطمئنا نمایش‌های بازی از چندین جهت مختلف نویدبخش یک اثر فوق‌العاده هستند.

بازی Forza Horizon 5 در تاریخ 9 نوامبر امسال (18 آبان) برای رایانه‌های شخصی، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس|اس عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا