اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانکامپیوتر

بازی Forza Horizon 5 با 10 میلیون بازیکن به بزرگ‌ترین لانچ تاریخ Xbox تبدیل شد

سازندگان با انتشار توئیتی اعلام کرده‌اند که بازی Forza Horizon 5 با بیش از 10 میلیون بازیکن در هفته اول عرضه خود، بزرگ‌ترین لانچ تاریخ ایکس باکس و همچنین سرویس Xbox Game Pass را تجربه کرده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Forza Horizon 5

چند روزی از عرضه آخرین ساخته استودیوی Playground Games می‌گذرد و هر چند این عنوان ریسینگ در روز عرضه نیز شروع بسیار قدرت‌مندی داشت، اما اکنون موفق شده تا رکورد بزرگ‌ترین لانچ در میان استودیوهای بازی‌سازی فرست پارتی ایکس باکس و سرویس Xbox Game Pass را از آن خود کند. صفحه رسمی بازی ساعاتی پیش با انتشار توئیتی تأیید کرد که تاکنون بیش از 10 میلیون بازیکن Forza Horizon 5 را تجربه کرده‌اند.

این در حالی است که تعداد بازیکنان نسخه قبلی سری، در فاصله 9 ماه پس از عرضه به چنین آماری رسیده بود. به هر حال، انتشار Forza Horizon 5 با تعریف و تمجیدهای فراوانی همراه بود و شکستن چنین رکوردی نیز بدون شک برای سازندگان یک دستاورد بزرگ محسوب می‌شود.

بازی Forza Horizon 5 برای رایانه‌های شخصی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و همچنین سرویس Xbox Game Pass در دسترس است. شما می‌توانید بررسی این عنوان را هم‌اکنون از بازی‌سنتر مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا