اخبار بازیایکس باکس سری ایکس

شایعه: احتمال عرضه نسخه بعدی بازی Forza Horizon در سال 2021 

طبق شایعه جدیدی که از سوی جف گراب مطرح شده، این احتمال وجود دارد که نسخه بعدی از سری بازی Forza Horizon در سال آینده عرضه شود. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Forza Horizon 4

به گفته یکی از اینسایدرهای شناخته‌شده صنعت بازی‌های ویدئویی یعنی آقای جف گراب، گزارشگر وب‌سایت ونچربیت، نسخه بعدی Forza Horizon قبل از نسخه جدید Forza Motorsport منتشر می‌شود. او که اخیرا به‌عنوان مهمان در پادکست Xbox Empire حضور داشت، در این مورد گفت:

“خب، فکر نمی‌کنم که گیمرها بابت شنیدن این از خود بی‌خود شوند، نسخه جدید Forza Motorsport چند ماه پیش معرفی شد، اما فکر می‌کنم ابتدا نسخه جدید Forza Horizon را خواهیم داشت و ممکن است این بازی در سال آینده عرضه شود.”

به‌نظر می‌رسد استودیو Playground Games در وضعیت پیچیده‌ای قرار گرفته که به رخ دادن چنین چیزی منجر شده است. آقای گراب همچنین عنوان کرد که می‌داند نسخه جدید فورتزا هواریزن در چه منطقه‌ای جریان دارد، اما معرفی کردن آن را بر عهده سازندگان بازی می‌گذارد. با اینحال، هنگامی که یکی از مجریان برنامه به‌شوخی از ژاپن فئودال نام برد، گراب با طعنه گفت: “یکی از اون‌ها رو درست گفتی!”

در هر صورت، باید دید که ستینگ نسخه بعدی در حقیقت ژاپن خواهد بود یا خیر. اگر این شایعه واقعیت داشته باشد و Forza Horizon 5 در سال 2021 منتشر شود، معلوم نیست که چرا Forza Motorsport زودتر از آن و با یک تیزر In-engine همراه با جزئیات خیره‌کننده، اما زمان عرضه نامشخص، معرفی شده است.

البته که طرفداران احتمالا بابت عرضه شدن Forza Horizon جدید در سال آینده شکایتی نخواهند داشت، چرا که فورتزا هورایزن 4 تجربه‌ای فوق‌العاده را برای دوست‌داران ریسینگ ارائه داد و عرضه احتمالی نسخه جدید این سری بر روی کنسول ایکس باکس سری ایکس/اس، بسیاری از افراد را هیجان‌زده خواهد کرد.

نوشته های مشابه

‫9 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”Paradise Lost, post: 4902273, member: 123768″]
    همین الان نسخه یکمش رو هم بازی کنی، تا 10 سال دیگه هیچ بازی نزدیکش نمیشه، چه برسه به نسخه دوم و سوم 😀
    [/QUOTE]
    یکشو بازی کردم چهارشم بازی کردم
    ولی چون ایکس باکس آل دیجیتال دارم اکانت فورزا ۳ پیدا نمیکنم

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا