اخبار بازیکامپیوتر

بازی Forza Horizon 4 به استیم می‌آید

سازندگان بازی Forza Horizon 4 به‌طور رسمی اعلام کردند که این عنوان در تاریخ 9 مارچ (19 اسفند) بر روی استیم قرار خواهد گرفت. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه شوید.

این خبر در لایو استریم ماهانه استودیو Playground Games که آخرین قسمت آن به‌تازگی پخش شد اعلام گشت. بر خلاف بسیاری از عناوین دیگر شرکت Microsoft، تاکنون هیچکدام از نسخه‌های سری فورتزا برای استیم عرضه نشده‌اند و Forza Horizon 4 اولین نسخه از سری به‌شمار می‌رود که راه خود را به این پلتفرم باز می‌کند.

نسخه استیم بازی از قابلیت کراس پلی با ویندوز و کنسول‌های Xbox بهره می‌برد. همانند دیگر عناوین مایکروسافت (مثل Gears 5)، برای تجربه بازی به یک حساب Xbox Live نیاز خواهید داشت. شایان ذکر است که طبق صحبت‌های VG247 با سازندگان، نسخه استیم از قابلیت انتقال سیو پشتیبانی نمی‌کند.

پک‌های اکسپنشن بازی یعنی Fortune Island و LEGO Speed Champions نیز به همراه سایر add-onها به‌صورت جداگانه بر روی استیم قابل خرید خواهند بود.

بیش از 2 سال از عرضه بازی فورتزا هورایزن 4 گذشته و این عنوان محبوب همچنان آپدیت‌های جدیدی را دریافت می‌کند. نظر شما در مورد عرضه بازی بر روی استیم چیست؟ فکر می‌کنید دیگر نسخه‌های سری نیز بر روی استیم منتشر خواهند شد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. این همه وقت گذاشتند بازی رو اینجا هم منتشر دارند می‌کنند، یک انتقال سیو هم براش راه اندازی می‌کردند دیگه…
    شاید افرادی بودند که ترجیح بدن اینجا بازی رو داشته باشند و قبلا هم ساعت های زیادی بازی رو تجربه کردند، الان هیچ فایده‌ای نداره خرید نسخه استیم برای اونا…

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا