اخبار بازی

Forza Horizon 2 معرفی شد

وقت آن رسیده که صدای استریو (رادیو) را بیشتر کرده و باری دیگر به جاده بزنیم، چرا که مایکروسافت نسخه بعدی یکی از جدیدترین فرنچایز هایش را معرفی کرده است. Forza Horizon 2 در حال ساخت برای کنسول های Xbox One و Xbox 360 بوده و قرار است پاییز امسال منتشر شود.

این عنوان ریسینگ، دنبال ای است بر Forza Horizon، عنوانی که با عرضه در 2012 به عنوان یک Spinoff (نسخه ای از یک سری بازی که داستان آن جدا از روند کلی داستان اصلی سری است و ارتباطی با آن ندارد) موفق از دیدگاه منتقدین محسوب می شود و همین طور دنباله ای بر Forza Motorsport 5 که یکی از عناوین مهم لانچ کنسول Xbox One در 2013 بود.

ساخت بازی عمدتا توسط استدیو سازنده Forza Horizon 1، یعنی Playground Games انجام می شود. البته Turn 10 Studios نیز همکاری نزدیکی در روند توسعه بازی خواهد داشت؛ این دو تیم امکان به اشتراک گذاشتن تکنولوژی بین یکدیگر و همینطور انتخاب کارمندان کلیدی خود را خواهند داشت. لازم به ذکر است که استدیو دیگری در حال ساخت نسخه Xbox 360 بازی بوده و Playground Games مسئولیت ساخت نسخه Xbox One را بر عهده دارد.

Creative director این عنوان، آقای Ralph Fulton اذعان داشته: "[Turn 10و Playground] این عقیده خود را به اشتراک گذاشته اند که ما می توانیم خانه ای واقعی برای طرفداران ریسینگ بر روی کنسول Xbox One خلق کنیم"

بر طبق گفته های Playground Games، برای جهش به Xbox One، بازی Forza Horizon 2 دارای صدها اتومبیل خواهد بود که در صدر آن ها، 2015 Lamborghini Huracán قرار دارد. در ضمن، سیستم آب و هوایی که خیلی ها انتظارش را می کشیدند، برای اولین بار در این Forza وجود خواهد داشت. علاوه بر این، نسخه تطابق یافته سیستم Driveatar که برای اولین بار در Forza 5 نمایان شد نیز در این بازی به کار گرفته خواهد شد.

محل قرارگیری بازی برخلاف شایعه های اخیر، در مرداب های Louisiana نخواهد بود. در عوض، نواحی زیبا و دل‌انگیز اروپای جنوبی جایی خواهد بود که پایتان را بر روی پدال گاز خواهید گذاشت. به قول Fulton، این منطقه دارای "تنوعی باورنکردنی" و "مناظری شگفت انگیز" خواهد بود. همان گونه که انتظار می رفت، موسیقی نقش بزرگی در بازی ایفا خواهد کرد و یک فستیوال موسیقی، رخدادی مرکزی خواهد بود که اتفاقات بازی حول محور آن در چرخش هستند.

پس بله، آن صدایی که از دوردست ها می شنوید، صدای یک فستیوال موسیقی دیگر و غرش موتور اتومبیل های تقویت شده است…

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا