اخبار بازی

رویداد جدید بازی Fortnite یک کنسرت با حضور Travis Scott است

طبق معمول، در این فصل از بازی Fortnite نیز شرکت Epic Games رویداد جدیدی را در نظر گرفته که اینبار یک کنسرت بزرگ با همکاری Travis Scott است.

بازی Fortnite

چند ماه پیش شایعات قوی مبنی بر همکاری بین اپیک گیمز و این رپر آمریکایی شنیده می‌شد. در هفته اخیر این همکاری به‌شکل رسمی معرفی شد و حال، سازندگان بازی ساعات پخش کنسرت را در مناطق مختلف اعلام کرده‌اند:

  • جمعه، 24 آپریل – اروپا و خاورمیانه – ساعت ساعت 10:00
  • شنبه، 25 آپریل – آسیا و اقیانوسیه – ساعت 12:00
  • شنبه، 25 آپریل – اروپا و خاورمیانه – ساعت 11:00
  • شنبه، 25 آپریل – آمریکا – ساعت 18:00

بازیکنان فورتنایت همچنین می‌توانند با انجام مجموعه‌ای از چالش‌ها جوایزی را دریافت کنند که شامل حرکات مختلف، لباس‌های خاص، اسپری و چند صفحه لودینگ جدید می‌شود. طبق گفته اپیک گیمز، در این کنسرت آهنگ جدیدی را از Travis Scott خواهیم شنید که تاکنون منتشر نشده‌است. کسانی که در این کنسرت شرکت کنند نیز به‌عنوان تشکر، آیتم‌های خاصی را دریافت می‌کنند.

البته Travis Scott اولین هنرمندی نیست که اپیک گیمز با آن همکاری می‌کند. پیش‌تر Marshmallo نیز کنسرتی را به شیوه خاصی در بازی فورتنایت برگزار کرده‌بود که با استقبال فراوانی از سوی طرفداران همراه شد. بیش از 10 میلیون نفر به‌طور همزمان در این کنسرت شرکت کرده‌بودند که رقم قابل توجهی است.

در پایان، اگر قصد دارید در کنسرت Travis Scott حضور یابید توجه داشته‌باشید که باید تا 30 دقیقه مانده به شروع رویداد، وارد بازی شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا