اخبار بازی

تعداد بازیکنان بازی Fortnite به 350 میلیون نفر رسید

به‌تازگی صفحه توئیتر بازی Fortnite با انتشار پستی اعلام کرده‌است که تا امروز بیش از 350 میلیون کاربر این عنوان بتل رویال را تجربه کرده‌اند.

بازی Fortnite

به‌نظر می‌رسد شرکت Epic Games همچنان به عملکرد خیره‌کننده خود ادامه می‌دهد و فورتنایت موفق شده تا در یکسال اخیر، 100 میلیون کاربر جدید جذب کند. همچنین آمار جالب دیگری منتشر شده که نشان می‌دهد بازیکنان تنها در ماه گذشته یعنی آپریل، 3.2 میلیارد ساعت به تجربه بازی فورتنایت پرداخته‌اند.

مدتی پیش اپیک گیمز با همکاری Travis Scott رویداد خاصی را در فورتنایت تدارک دید که با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شد و بیش از 12 میلیون نفر این رویداد را به‌طور زنده مشاهده کردند. حال که مسابقات Fortnite World Cup به‌دلیل شیوع کووید-19 کنسل شده‌است، سازندگان بازی به طرفداران این قول را داده‌اند که رویدادهای درون بازی و تماما آنلاین همچنان در آینده برگزار می‌شوند و برای اپیک گیمز اهمیت زیادی دارند.

به هر حال، رسیدن به 350 میلیون کاربر آن هم در کمتر از سه سال کار چندان آسانی نیست. باید دید که اپیک گیمز برای آینده این عنوان چه برنامه‌هایی در نظر دارد و آیا سال بعد نیز با چنین رشد چشم‌گیری روبرو خواهد شد یا خیر. بازی Fortnite هم‌اکنون به‌صورت رایگان بر روی رایانه‌های شخصی، نینتندو سوئیچ، پلی استیشن 4، اکس باکس وان و سیستم عامل‌های اندروید و iOS در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا