اخبار بازی

با جزئیاتی جدید از چپتر دوم بازی Fortnite همراه باشید

بازی Fortnite

پس از فرو رفتن تمامی نقشه بازی در یک سیاه‌چاله و سیاه شدن تصویر برای ساعت‌های طولانی، سرانجام چپتر دوم بازی Fortnite به همراه اولین فصل از آغاز جدید آن رونمایی شد. این چپتر جدید هم‌چنین یک بتل‌پس جدید هم معرفی کرده است.

اولین تغییر بزرگی که مخاطبین هم می‌توانستند وقوع آن را حدس بزنند رونمایی از یک نقشه کاملا جدید است. این نقشه یک زمین بازی کاملا جدید را معرفی کرده که شامل 13 ناحیه برای جستجو می‌شود. این نقشه محدوده‌ای از جزایری که به وسیله رودخانه به هم متصل شده و در عین حال جریان رود آن‌ها را از هم جدا می‌کند را به نمایش می‌گذارد. امری که به گیمرها اجازه می‌دهد با تمرکز روی آب از مکانیک‌های جدید استفاده کنند. قابلیت شناکردن به همراه ماهیگیری به بازی اضافه شده که می‌تواند باعث کشف آیتم‌های فرو رفته در آب شود.

اکنون می‌توانید در بازی هم‌تیمی‌های آسیب دیده‌تان را به منطقه امنی برسانید و به علاوه‌ آن، Bandage Bazooka جدید این قابلیت را به شما می‌دهد که از فاصله آن‌ها را مداوا کنید. نحوه ابراز احساسات جدید High Five با سایر اعضای تیم‌تان هم به ساخته شرکت Epic Games افزوده شده است.

به نظر می‌رسد چپتر دوم بازی Fortnite حالت تاکتیکال‌تری به خود گرفته است زیرا اکنون پلیرها می‌توانند در پشته علف‌های خشک و سطل‌های زباله پنهان شوند. هم‌چنین می‌توانند مخزن‌های گازی و بشکه‌های انفجاری را منفجر کنند. موارد جدیدی برای ارتقا سلاح‌ها در Upgrade Benches در دسترس قرار گرفته که می‌توانید آن‌ها را در ازای منابع ارتقا دهید. سیستم XP جدید هم به بازی اضافه شده که نحوه لول‌آپ در آن را تغییر داده و سبب می‌شود برای افزایش سطح خود به تلاش بیش از حد نیاز نداشته باشید. هم‌چنین برای تکمیل فعالیت‌های داخل بازی، مدال‌هایی به عنوان پاداش دریافت خواهید کرد. تریلر بتل‌پس جدید علاوه‌بر به تصویر کشیدن سیستم XP جدید بازی، از وجود بیش از 100 پاداش خبر داده است. این بتل‌پس 950 V-Buck قیمت خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا