اخبار بازیپلی استیشن 5کامپیوتر

بازی Forspoken به مدت تقریبا 5 ماه تأخیر خورد

شرکت Square Enix با تأیید شایعات اخیر، رسما اعلام کرد که بازی Forspoken تا اوایل پاییز سال آینده (19 مهر 1401) تأخیر خورده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Forspoken

استودیوی Luminous Productions و اسکوئر اینکس ساعاتی پیش این خبر را با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند. در پیامی که از طرف تیم توسعه‌دهنده بازی منتشر شده، سازندگان اشاره کرده‌اند که طی ماه‌های آینده تمام تلاش خود را برای پالیش کردن Forspoken به‌کار خواهند گرفت:

«ما تصمیم گرفته‌ایم تا تاریخ عرضه Forspoken را تا 11 اکتبر سال 2022 به تعویق بی‌اندازیم. چشم‌انداز ما برای این IP جدید هیجان‌انگیز این است که جهان و قهرمانی را ارائه دهیم که گیمرها در سراسر دنیا بخواهد برای سالیان آینده تجربه‌اش کنند. بنابراین، درست انجام دادن این‌کار برای‌مان شدیدا اهمیت دارد. در همین راستا، طی ماه‌های آینده ما تمام تلاش خود را برای پالیش کردن بازی به‌کار خواهیم گرفت. ما بی‌صبرانه منتظریم تا تا سفر فری (Frey) را در پاییز امسال تجربه کنید. از درک و حمایت ادامه‌دار شما متشکریم. مشتاقیم تا به‌زودی اطلاعات جدیدی از فوراسپوکن را با شما به‌اشتراک بگذاریم.»

عنوان Forspoken بازیکن را در نقش شخصیتی به‌نام فری هالند قرار می‌دهد که طی اتفاقاتی غیرمنتظره، از نیویورک به دنیای فانتزی Athia تلپورت شده و قدرت‌های فرابشری را به‌دست آورده است. یکی از این قابلیت‌ها، نوعی پارکور جادویی است که به بازیکن اجازه می‌دهد با سرعتی بسیار بالا در محیط بازی به گشت و گذار بپردازد. سازندگان همچنین پیش از این اعلام کرده بودند که قصد دارند تا با ترکیب جدیدترین تکنولوژی‌ها با طراحی هنری، به بالاترین سطح کیفیت بصری در میان تمام بازی‌های اپن ورلد دست یابند.

بازی Forspoken در تاریخ 11 اکتبر 2022 (19 مهر 1401) برای پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.​

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا