اخبار بازی

رئیس سابق استودیوی سازنده Middle-earth: Shadow of Mordor به EA پیوست

کوین استفنز، رئیس سابق استودیوی Monolith Productions به شرکت EA پیوسته و در یک استودیوی تازه تاسیس شده، بر روی یک بازی اپن ورلد اکشن ادونچر کار خواهد کرد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Middle-earth Shadow of Mordor

سامنتا رایان، نائب رئیس ارشد و مدیر کل گروه EA در مصاحبه‌ای با Gamesindustry.biz ژانر اکشن ادونچر را برای صنعت «به‌شدت مهم» توصیف کرده و گفته که امیدوار است این بازی در دست ساخت بازیکنان جدیدی را به این ژانر جذب کند. او که خود پیش‌تر در Monolith Productions حضور داشت و سابقه همکاری با کوین استنفز را دارد، تأیید کرد که استودیوی جدیدی در روزهای اولیه خود به سر می‌برد و هنوز سوالات تجاری اساسی خود را در مورد این بازی و استودیو مطرح می‌کند. شرکت EA در طول سال 2021 اطلاعات بیشتری را از این استودیو منتشر می‌کند.

پیشینه کوین استفنز با سری بازی‌های Middle-Earth او را برای مدیریت یک استودیوی جدید جهت ساخت عنوانی اکشن ادونچر و جهان باز، تبدیل به یک گزینه مناسب می‌کند. او در ابتدا حدود 10 سال در بخش مهندسی استودیوی مونولیث فعالیت کرد. پس از آن، استفنز 5 سال به عنوان یکی از نائب رئیسان WB Games مشغول بود و از سال 2012 تاکنون، ریاست مونولیث پروداکشنز را بر عهده داشت.

آخرین باری که بازی‌های Middle-Earth در تیتر اخبار بازی‌ها قرار گرفتند مربوط به زمانی بود که .Warner Bros طی تصمیمی بحث برانگیز، پتنت استفاده از سیستم نمسیس را ثبت و استفاده از آن برای سایر استودیوها را ناممکن کرد. این موضوع به بسیاری از ما یادآوری کرد که مونولیث با بازی‌های Middle-Earth: Shadow of Mordor و Middle-Earth: Shadow of War چه ایده‌های نوآورانه‌ای را در عناوین خود اجرا کرده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا