اخبار بازی

توسعه دهنده سابق Rockstar علت لغو شدن Agent را به اشتراک گذاشت

 

آقای Obbe Vermeij جزئیات جدیدی در مورد سرنوشت بازی جاسوسی کنسل شده راک استار به نام Agent را به اشتراک گذاشته است. ایشان مدیر فنی سابق و یکی از توسعه دهندگان سابق Rockstar بودند که 14 سال را با Rockstar North گذراندند و در سال 2009 شرکت را ترک کردند.

این بازی به عنوان یک بازی انحصاری پلی‌استیشن 3 در E3 2009 معرفی شد، در این بازی قرار بود تا گیمر را در شرایط جنگ سرد در دهه 1970 قرار دهد. همچنین قرار بود که خطی تر از GTA با تعدادی مکان مشخص باشد. یک شهر مدیترانه ای در فرانسه، یک پیست اسکی در سوئیس، شهر قاهره هم وجود داشت و در پایان یک تیراندازی بزرگ با سلاحهای لیزری در فضا رخ می داد. اما در نهایت به دلیل اینکه تمرکز اصلی راک استار ساخت Grand Theft Auto بود، بازی Agent کنار گذاشته شد.

Vermeij گفت که او بیش از یک سال روی Agent کار کرده بود تا اینکه راک استار تصمیم گرفت توسعه GTA 4 را در اولویت قرار دهد. او گفت که برنامه اولیه این بود که Rockstar North به دو تیم تقسیم شود که نیمی از آنها روی GTA 4 و نیمی دیگر روی Agent، با اسم رمز Jimmy، کار کنند. او در یک پست وبلاگی نوشت: این یک بازی جیمز باند بود و جیمی نسخه اسکاتلندی جیمز باند است.

او افزود: بازی آنطور که ما انتظار داشتیم پیش نرفت. ما سعی کردیم بخش‌هایی از بازی را حذف کنیم تا قسمت اعظم آن را، قبل از تماس راک استار نیویورک، بسازیم. ما یک بخش کامل، فکر می‌کنم قاهره و شاید حتی بخش فضا، را حذف کردیم. فکر می‌کنم بازی به استودیو دیگری در راکستار واگذار شد اما هرگز تکمیل نشد.

پس از چندین تمدید، راک استار علامت تجاری Agent را در سال 2018 کنار گذاشت و وب سایت بازی را در سال 2021 بست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا