اخبار بازی

مدیر سابق پلی استیشن از دلایل شرکت نکردن Sony در رویدادهای E3 اخیر می‌گوید

یکی از مدیران سابق پلی استیشن اخیرا در مورد دلایل کناره‌گیری کردن شرکت Sony از رویداد E3 صحبت کرده‌است.

کنفرانس Sony E3 2016

سال گذشته سونی برای اولین بار در تاریخ تصمیم گرفت که در رویداد E3 شرکت نکند. امسال نیز پیش از کنسل شدن این رویداد به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، سونی اعلام کرده‌بود که در E3 2020 نیز شرکت نخواهد کرد. اما دلیل کناره‌گیری این غول ژاپنی از E3 چیست؟ آقای Adam Boyes (نائب رئیس سابق امور ترد-پارتی در پلی استیشن) اخیرا در خصوص این موضوع صحبت‌های جالبی داشته‌است.

او در مصاحبه خود با وب‌سایت Push Square از مثال‌هایی مانند برنامه‌های آنلاین نینتندو دایرکت، اینساید اکس باکس و State of Play استفاده کرد و گفت این مثال‌ها، نشان می‌دهند که ما بیشتر از قبل در حال روی آوردن به برنامه‌های تدوینی هستیم. او معتقد است که کاربران می‌خواهند محتویات جدید را هرچه زودتر ببینند و فرمت رویدادهایی مانند E3 2015 و قبل از آن، کمی “منسوخ‌شده” به‌نظر می‌رسد.

مطمئنا افرادی هستند که با گفته‌های آقای بویز موافق نخواهند بود. اما به‌عنوان کسی که پیش‌تر تجربه حضور بر روی صحنه E3 را داشته، نمی‌توان صحبت‌های آدام بویز را نادیده گرفت. او در جریان کنفرانس سونی در E3 2015، بازی‌های Final Fantasy VII Remake و Shenmue 3 که دو مورد از بزرگ‌ترین رونمایی‌های سال مذکور به حساب  می‌آمدند را معرفی کرد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا