اخبار بازی

توسعه دهندگان سابق مایکروسافت و سونی استودیوی جدیدی به نام Emptyvessel تاسیس کردند

توسعه دهندگان سابق مایکروسافت و سونی که قبلا در استودیوهایی مانند Id Software و Naughty Dog کار میکردند، یک استودیوی جدید به نام Emptyvessel را تاسیس کرده‌اند.

این استودیو که در آستین، تگزاس، مستقر است، به طور کامل از راه دور با کارکنانش در سراسر جهان کار می کند، توسط مدیر عامل و مدیر بازی  Emanuel Palalic و مدیر ارشد اجرایی و مدیر کل Garrett Young هدایت می شود. Palalic به مدت پنج سال در Id Software بود، در حالی که Young به مدت پنج سال مدیر کل استودیوی سازنده‌ی Doom بود و همچنین قبلاً به عنوان مدیر تولید شرکت والت دیزنی فعالیت می کرد.

همچنین تیم موسس استودیو شامل Wei Ning، مدیر ارشد فناوری، Alex Palma، کارگردان هنری، و Rico Flores کارگردان انیمیشن است. Palma سابقه‌ی هفت سال کار در Id Software را دارد. Flores به عنوان انیماتور در استیودیو Naughty Dog بر روی بازیهای Uncharted 3 و Uncharted 4 کار کرده و همچنین سابقه‌ی کار به عنوان انیماتور اصلی در BioWare را دارد.

اولین بازی Emptyvessel که یک بازی تیراندازی در فضا است، با استفاده از Unreal Engine 5 ساخته خواهد شد. در ساخت بازی از فیلم، رمان‌های گرافیکی و بازی‌هایی که در جهان‌های علمی-تخیلی جریان دارند الهام گرفته شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا