اخبار بازی

موسس کمپانی بلیزرد ، مایکل مورهایم شرکت جدیدی را تاسیس کرد

مایکل مورهایم موسس و مدیر سابق کمپانی بلیزرد که در سال 2018 از صنعت بازی‌های ویدیوی کناره گرفته بود با تاسیس شرکت جدید دریم‌‌هیون به این صنعت بازگشت.

دریم‌هوین یک شرکت انتشاراتی در شهر اروین در ایالالت کالیفرنیا با دو استودیوی داخلی است که توسط بسیاری از کارکنان سابق و کهنه‌کار بلیزرد که مدتی بعد از مورهایم این شرکت را ترک کردند، اداره می‌شود.

استودیوی مون‌شات توسط مدیر تولید بازی Hearthstone جیسون چایس ،کارگردان بازی StarCraft 2 داستین برودر و کارگردان Hearthstone بن تامپسون رهبری می‌‌شود. رئیس استودیو جیسون چایس در این مورد گفت:

اگرچه در روزهای اول هستیم، وقتی به مون‌شات فکر می‌کنیم، استودیویی را تصور می‌کنیم که از کنجکاوی و شجاعت استقبال می‌کند. ما آرزو داریم که در رویکردمان جسور باشیم، و عقیده داریم که بهترین راه برای انجام این کار ایجاد فرهنگی است که حول اعتماد شکل گرفته.

استودیوی دیگر این شرکت سکرت‌دور نام دارد و مدیریت آن با مدیر تولید بازی Hearthstone، کریس سیگاتی، کارگردان بازی Hearthstone ، اریک دادز و آلن دبیری است که تجربه‌ی کار بر روی بازی‌های Heroes of the Storm، Warcraft 3 و StarCraft 2 را دارد. کریس سیگاتی درباره تاسیس این استودیو گفت:

در سکرت‌دور ما با اشتیاق زیاد قصد داریم تا بازیکنان را با راه‌هایی مثبت به دور هم جمع کنیم در حالیکه خانه‌ای پایدار را برای سازندگان بوجود می‌آوریم. دریم‌هیون تمام چیزی که ما برای قدم نهادن به قلمرویی ناشناخته را نیاز داریم برای ما فراهم می‌کند.

هیچ کدام از استودیو‌ها آمادگی صحبت درباره‌ی اولین پروژه‌‌ی خود یا اشاره به سبک و سیاق آن را ندارند. دریم‌هوین تا کنون فقط 27 کارمند دارد بنابراین فعلاً منتظر معرفی هیچ عنوانی از این دو استودیو نباشید.

دریم‌هوین توسط مورهایم به عنوان مدیر عامل شرکت تاسیس شده است و همسر وی ایمی مورهایم رهبری فعالیت شرکت را بر عهده دارد. مورهایم در مصاحبه با سایت گیمز‌بیت گفت:

ما تلاش داریم که یک پناهگاه برای سازندگانی که به دنبال فضایی دوستانه برای ساخت بازی می‌گردند و به کیفیت محصول و تجربه‌ی بازیکنان بیشتر از فشار مالی کوتاه اهمیت می‌دهند را فراهم کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا