اخبار بازی

سازندگان سابق بازی Assassin’s Creed به تیم توسعه استیدیا ملحق شدند

بازی Assassin’s Creed

جید ریموند رئیس بخش بازی و سرگرمی استیدیا، به منظور استخدام نیروی کاری جدید برای استودیو جدیدشان، سازندگان سابق بازی Assassin’s Creed را جذب کرده. استودیویی که در شهر مونترال واقع شده است.

براساس اطلاعات منتشر شده توسط وبسایت VGC، شرکت گوگل اعضای کلیدی و مهمی برای استودیو فرست پارتی توسعه جدید خود در مونترال استخدام کرده است و همگی آن‌ها نیز از شرکت یوبی‌سافت جذب شده‌اند. سباستین پیوئل (Sébastien Puel) تهیه‌کننده اجرایی سابق بازی Assassin’s Creed در نقش کارگردان عمومی به استودیو تولید جدید سرویس استیدیا اضافه شده است.

فرانسوا پلاند (Francois Pelland) که پیش از این در استودیو Ubisoft Quebec روی دو بازی AC و South Park: The Fractured But Whole کار کرده است به عنوان مدیر تولید به تیم تولید سرویس استریمی گوگل ملحق شده. آخرین مورد هم متیو لدوک (Mathieu Leduc) بوده که به عنوان کارگردان هنری به تیم گوگل استیدیا اضافه شده. لدوک پیش از این نقشی مشابه را در یوبی‌سافت داشته و روی هر دو بازی Watch Dogs و هم‌چنین اولین نسخه AC کار کرده است.

با توجه به تاریخچه‌ای که جید ریموند با شرکت یوبی‌سافت داشته به هیچ وجه چندان عجیب نیست که ایشان بخواهد افرادی که در گذشته با آن‌ها همکاری داشته را استخدام کند. به‌علاوه استودیو جدید استیدیا در مونترال بوده و بنابراین این شرکت افرادی را جذب کرده که در همین محیط حضور دارند. این استودیو جدید هم‌چنان در مرحله جذب نیرو و استخدام بوده و بنابراین مدتی طول خواهد کشید تا متوجه شویم اعضای آن روی چه اثری مشغول کار هستند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. [QUOTE=”king of north, post: 4670705, member: 78118″]
    تیم ، تیم خوب و خفنیه اما آیا دنیا واقعا برای پلتفرمهای استریم آمادست ؟
    [/QUOTE]
    خیر کنسول هنوز نیومده ولی یکی از یوتوبرها آنباکسینگش کنسول رو انجام داد و پر مشکل بود و گفت ps4 . xbox یا حتی موبایل به استیدیا ترجیح میدم!

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا