اخبار بازی

یک ماد فراموش شده بازی Half-Life 2، پس از سالها با استقبال عظیمی مواجه شده است

طبق گزارش‌ها، ماد Age of Chivalry که در سال 2007 برای بازی تحسین شده Half-Life 2 منتشر شده بود، در یک ماه اخیر مورد استقبال فوق‌العاده و درعین حال پیش بینی نشده از سمت بازیکنان قرار گرفته، بطوری که تعداد پلیرهای آن 1700 درصد رشد کرده است!

با این که این ماد تنها بخش کوچکیی از بازی بسیار محبوب Half-Life 2 است، اما اخیرا یک تجدید حیات باورنکردنی را تجربه می‌کند و توانسته تا به عنوان یک حالت RPG برای یک بازی شوتر اول شخص، هزاران نفر را به خود جذب کند.

درکل، سال 2007 یک سال طلایی برای مادهای Half-Life 2 بود. The Hidden دیگر ماد آن سال بود که پیشگام ژانر چندنفره نامتقارن بود. اما شوتر تحسین شده کمپانی Valve این قابلیت را داشت تا تقریبا با هر ژانری وفق پیدا کند و همین باعث شد تا دربین مادهای رنگارنگ این بازی، ما شاهد ساخت و عرضه یک ماد نقش‌آفرینی برای آن باشیم که Age of Chivalry نام داشت.

اگرچه این ماد در زمان انتشارش نتوانست توجهات زیادی را به خود جلب کند، اما ظاهرا بعد از گذشت حدود دو دهه، توانسته تا به قله‌های موفقیت برسد.

Age of Chivalry در 30 روز گذشته، به خصوص در یک هفته اخیر، افزایش چشمگیری را در تعداد بازیکنانش شاهد بوده است. طبق آمار استیم، پلیرهای همزمان این بازی به تعداد 1748 نفر می‌رسد که 1700 درصد نسبت به ماه قبل رشد داشته است؛ برای درک میزان واقعی این افزایش پلیر، کافی است بدانید که این ماد در ماه دسامبر فقط 13 بازیکن همزمان داشت!

با اینحال به نظر نمی‌رسد که دلیل خاصی برای افزایش خارق‌العاده تعداد بازیکنان ماد قرون وسطایی و RPG بازی Half-Life 2 وجود داشته باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. یکی از ماد های مورد علاقه خودم که به قدری خوب ساخته شده که انگار ادامه خود سری half-life2 میتونه باشه اسمش Entropy:Zero هست که به قدری استقبال خوبی از طرف جامعه half life داشت که سازنده اون سری دومش Entropy:Zero 2 رو حتی بهتر از اولی ساخت که قابلیت هایی به خود بازی اضافه کرد که خیلیا دوست داشتن توی خوب بازی اصلی ببینن مثل: 1.داشت دیالوگ برای کارکتر اصلی 2.بازی کردن در نقش یک شخصیت منفی 3.سلاح های جدید 4. قابلیت مخفی کاری و استراتژی برای مراحل 5. داشتن انتخاب های درون بازی برای تایین نوع پایان داستان 6. ادامه داستان اصلی half-life2 و پوشش دهی نقطه کور های داستان بازی که تابحال دیده نشده 7.طولانی بودن داستان و گیم پلی بازی 8.رایگان بودن ماد 9.استفاده از وسایل نقلیه جنگی برای عبور از مپ های باز و قابل کاوش…. و این لیست همینجوری ادامه داره اگه این ماد رو نشنیده بودین باید بگم صددردصد ارزش امتحان رو داره.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا