اخبار بازی

بازی Fortnite از روی اپ استور و گوگل پلی حذف شد

پس از کشمکش بین شرکت Epic Games با اپل و گوگل، بازی Fortnite از روی اپ استور و گوگل پلی حذف شد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Fortnite

به‌تازگی فورتنایت آپدیت جدیدی را دریافت کرده که کاربران می‌توانند به واسطه آن، وی باکس‌های خود را مستقیما از طریق پرداخت به اپیک گیمز خریداری کنند. این موضوع سبب شد که Fortnite از روی اپ استور پس از آن گوگل پلی) حذف شود. اپیک گیمز نیز پس از رخ دادن این موضوع ضمن قرار دادن یک تریلر طعنه‌آمیز به سیاست‌های اپل درون فورتنایت، شکایت‌نامه‌ای را علیه گوگل و اپل تنظیم کرد.

گوگل نیز همانند اپل اعلامیه‌ای را در خصوص حذف بازی فورتنایت از فروشگاه خود منتشر کرد. در این اعلامیه می‌خوانیم: “اکوسیستم آزاد اندروید به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد که برنامه‌های خود را از طریق فروشگاه‌های مختلف توزیع کنند. ما برای توسعه‌دهندگان بازی که پلی استور را انتخاب می‌کنند، سیاست‌های مشخصی داریم که برای آن‌ها عادلانه هستند و باعث می‌شوند فروشگاه را برای کاربران امن نگه داریم. در حالی که فورتنایت بر روی اندروید قابل دسترس می‌ماند، اما از حالا به بعد نمی‌توانیم این عنوان را بر روی پلی استور قرار دهیم چرا که سیاست‌های ما را زیر پا می‌گذارد. هرچند ما از فرصت ادامه گفت و گو با اپیک برای برگرداندن فورتنایت بر روی گوگل پلی استقبال می‌کنیم.”

در حال حاضر کاربران iOS امکان دانلود بازی را ندارند. با اینحال، کاربران اندروید می‌توانند با مراجعه به اپ Epic Games و فروشگاه Samsung Galaxy نه‌تنها بازی را دانلود کرده، بلکه وی باکس‌های خود را با قیمت کمتری خریداری کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا