اخبار بازی

معرفی 5 فروشگاه معتبر خرید آنلاین گوشی موبایل

امروزه کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که از یک گوشی موبایل استفاده نکند. گوشی موبایل تبدیل به یکی از کاربردی‌ترین و مهم‌ترین وسایل الکترونیکی جهان مدرن شده است. یکی از راه‌های محبوب خرید گوشی موبایل، خرید از فروشگاه‌های آنلاین است. خرید از فروشگاه‌های آنلاین از مزایایی از جمله صرفه‌جویی در زمان، قابلیت مقایسه راحت‌تر محصولات و دسترسی به گزینه‌های متنوع‌تر برخوردار است. اما از طرفی خرید آنلاین گوشی موبایل هم ریسک‌هایی مثل عدم اطمینان از معتبر بودن فروشگاه و کیفیت و اصالت کالا را نیز به همراه دارد. همین مسئله باعث شده تا کارشناسان ما در آی تی هوم، فهرستی از معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین خرید موبایل را برای شما گرد هم آورند.

نکاتی که باید پیش از خرید آنلاین گوشی موبایل بدانید

همان‌طور که پیش از این گفتیم، بسیاری برای خرید گوشی به سراغ فروشگاه‌های آنلاین می‌روند. با توجه به تعداد بالای فروشگاه‌های آنلاین، باید پیش از خرید گوشی موبایل خود به یک سری نکات کلی توجه کنید تا از خریدی امن مطمئن شوید.

  1. قیمت: قیمت یک مدل گوشی موبایل در فروشگاه‌های مختلف می‌تواند تفاوت چشمگیری داشته باشد. به همین سبب باید قیمت یک گوشی را در چند فروشگاه معتبر بررسی کرده و بهترین گزینه را انتخاب کنید. برای مثال اگر بخواهیم یک گوشی سامسونگ بخریم، در بسیاری از مواقع با یک بازه قیمت گسترده طرف هستیم. در حال حاضر گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S23 Fe در فروشگاه‌های آنلاین مختلف با قیمت 22 تا 26 میلیون تومان به فروش می‌رسد.
  2. گارانتی و خدمات پس از فروش: یک گارانتی خوب، به معنای تضمین کیفیت و اصالت گوشی خریداری شده است. به هنگام خرید از یک فروشگاه آنلاین، از برخورداری محصول از گارانتی معتبر مطمئن شوید. تمام گوشی‌های به فروش رسیده در آی تی هوم : ithome.ir، با گارانتی شرکتی معتبر ارائه می‌شوند. بگذارید برای مثال، نگاهی به یک گوشی شیائومی بیندازیم. گوشی موبایل شیائوی مدل POCO X5، یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های شیائومی در بازار ایران است. شما می‌توانید این گوشی را از وب‌سایت آی تی هوم با 18 ماه گارانتی شرکتی خریداری کنید.
  3. اعتبار و امنیت: یکی از راه‌های عالی برای مطمئن شدن از اعتبار یک فروشگاه آنلاین، بررسی نماد الکترونیکی آن است. همچنین می‌توانید با خواندن نظرات کاربران از منابع خارجی، از امنیت یک فروشگاه آنلاین اطمینان بیشتری حاصل کنید. بهترین فروشگاه‌های آنلاین، امکان خرید حضوری را نیز فراهم می‌کنند.
  4. سرعت و راحتی: یکی از مزایای خرید از فروشگاه‌های آنلاین، سرعت و راحتی آن است. پس طبیعتا یک سایت فروشگاه خوب، از طراحی کاربرپسندی برخوردار است که این پروسه را تسهیل می‌کند.

معرفی برخی از بهترین فروشگاه‌های آنلاین خرید گوشی موبایل

حالا که با نکات مهم قبل از خرید آنلاین گوشی آشنا شده‌اید، به سراغ معرفی برخی از بهترین سایت‌های خرید آنلاین گوشی موبایل می‌رویم.

دیجی کالا

امروزه کمتر کسی است که با فروشگاه دیجی کالا آشنا نباشد. دیجی کالا بزرگترین فروشگاه آنلاین در ایران بوده و گوشی موبایل نیز یکی از دسته‌بندی‌های محصولات آن‌ها است. یکی از مزایای اصلی خرید موبایل از دیجی کالا، اطمینان از ارسال کالا است. همچنین شما می‌توانید از سرویس اعتباری دیجی پی برای خرید قسطی استفاده کنید. فروشنده‌های متنوعی در دیجی کالا فعالیت دارند و همین مسئله باعث شده تا تنوع محصولات در این فروشگاه بسیار بالا باشد.

آی تی هوم

آی تی هوم یک فروشگاه اینترنتی کالای دیجیتالی است که انواعی از موبایل، لپ تاپ، مانیتور و کارت گرافیک را با قیمت مناسب و گارانتی معتبر ارائه می‌دهد. آی تی هوم امکان ارسال فوری و رایگان، پرداخت در محل برای خریداران ساکن در تهران، خرید حضوری، مشاوره تخصصی و 7 روز ضمانت بازگشت کالا را برای مشتریان خود فراهم کرده است. شما همچنین می‌توانید از طریق تلفن و شبکه‌های اجتماعی با کارشناسان آی تی هوم همراه باشید و از آن‌ها مشاوره رایگان دریافت کنید.

علاوه بر این، تمام گوشی‌های موبایل در آی تی هوم با گارانتی شرکتی معتبر به فروش می‌رسند و شما می‌توانید از اصالت و کیفیت کالا اطمینان داشته باشید. امکان خرید اقساطی نیز در آی تی هوم وجود دارد. خرید گوشی از آی تی هوم مزایای زیادی دارد که در ادامه برخی از آن‌ها را با هم مرور می‌کنیم:

  • امکان خرید حضوری
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • 7 روز ضمانت بازگشت کالا
  • پرداخت در محل
  • ارسال فوری

تکنولایف

تکنولایف یک فروشگاه اینترنتی است که انواع گوشی‌های موبایل از برندهای مختلف را با قیمت مناسب و گارانتی معتبر عرضه می‌کند. این وب‌سایت مشخصات کاملی از محصولات را در وب‌سایت خود دارا بوده و محصولات خود را از تامین‌کنندگان با سابقه طولانی دریافت می‌کند.

گوشی شاپ

فروشگاه اینترنتی گوشی شاپ در سال 1384 به عنوان اولین وب‌سایت فروش تخصصی گوشی موبایل کار خود را آغاز کرد. یکی از مزایای گوشی شاپ، تمرکز آن‌ها روی گوشی‌های موبایل و نه سایر کالاهای دیجیتال است. همین مسئله باعث شده تا گوشی شاپ به پلتفرم تخصصی‌تری برای خرید گوشی موبایل تبدیل شود.

گوشی آنلاین

گوشی آنلاین کار خود را در قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین بازار موبایل ایران یعنی بازار موبایل علاءالدین آغاز کرد. با توجه به رشد فناوری و همه‌گیری فروشگاه‌های آنلاین، این فروشگاه نیز در سال 1397 به جمع کسب‌وکارهای آنلاین پیوست. گوشی آنلاین علاوه بر گوشی موبایل، در زمینه فروش سایر کالاهای دیجیتال مثل تبلت، لپ تاپ و هدفون نیز فعالیت دارد.

جمع‌بندی

در این مقاله، ما 5 فروشگاه آنلاین معتبر خرید گوشی موبایل را به شما معرفی کردیم. هر کدام از این فروشگاه‌ها مزایای خود را داشته و می‌توانید با مقایسه آن‌ها، در نهایت با اطمینان به سراغ خرید آنلاین گوشی موبایل بروید. فروشگاه آنلاین آی تی هوم یکی از بهترین فروشگاه‌های کالا دیجیتال بوده که با ارائه محصولات باکیفیت و خوش‌قیمت، سعی در جلب توجه و رضایت شما را دارد. شما می‌توانید برای خرید گوشی موبایل خود با کارشناسان آی تی هوم تماس گرفته و از یک راهنمایی کامل و جامع برخوردار شوید.


هشدار! این مطلب صرفا جهت آشنایی مخاطب گرامی با این کسب‌وکار منتشر شده است و بازی‌سنتر هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا