اخبار بازی

اولین عنوان انحصاری Xbox Series X با پشتیبانی از ۱۲۰ فریم در ثانیه هفته آینده معرفی خواهد شد

با نزدیک شدن به نسل نهم کنسول‌ها، کم‌کم باید منتظر معرفی عناوین بیشتری برای این کنسول‌ها باشیم. عناوینی که با برچسب انحصاری و یا نسل بعدی معرفی می‌شوند. استودیو Dynamic Voltage که احتمالا تا به امروز حتی اسم آن را هم نشنیده باشید، قصد دارد عنوان جدیدی را برای کنسول Xbox Series X به صورت انحصاری معرفی کند. عنوانی که به گفته آن‌ها به صورت ۱۲۰ فریم بر ثانیه و در رزولوشن 4K اجرا خواهد شد.

استودیو Dynamic Voltage در کارنامه خود تنها یک بازی Pirates of First Star را دارد که سال گذشته برای PC و Xbox One منتشر شد و از لحاظ کیفی هم عنوان نسبتا قابل قبولی است. اما حالا به نظر می‌رسد آن‌ها قدم بعدی خود را کمی بزرگ‌تر برداشته‌اند و برای ساخت بازی دوم خود قصد دارند تا آن‌ را به صورت انحصاری و استفاده از قابلیت‌های سخت افزاری کنسول Xbox Series X منتشر کنند.

 صفحه رسمی استودیو در توییتر خود نوشت:

« هفته آینده منتظر نمایش اولین عنوان انحصاری ما برای کنسول Xbox Series X باشید. عنوانی که به صورت 4k و با نرخ فریم ۱۲۰ فریم در ثانیه اجرا خواهد شد. هر چند این خبر خوبیه، اما خبر بد اینه که ما حتی وسیله مورد نیاز برای ضبط کردن گیم‌پلی بازی خودمان را هم برای ضبط به صورت 4k/120 فریم نداریم.»

در نهایت به نظر می‌رسد استودیو Dynamic Voltage فعلا موفق شده تا با استفاده از همین «۱۲۰ فریم بر ثانیه» تا حدودی توجه‌ ها را به خود جلب کند و اگر نمایش بازی هم قابل قبول باشد، باید اعلام کنیم که آن‌ها در زمینه تبلیغات برای عنوان جدید خود موفق عمل کرده‌اند. البته قابل ذکر است که این عنوان تبدیل به اولین عنوانی خواهد شد که سازندگان آن به صورت رسمی تایید به اجرا شدن آن با نرخ فریم ۱۲۰ می‌کنند.

بهرام بی غرض

Journalist and Video game critic at @bazicenter and @bazinama | XBL gamertag: Bahram

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا