اخبار بازیپلی استیشن 5

شایعه: اطلاعات جدیدی از بازی Final Fantasy 16 لو رفت

به‌تازگی شایعه جدیدی از بازی Final Fantasy 16 منتشر شده که به اطلاعات مختلفی از جمله انحصاری بودن این عنوان اشاره دارد. در ادامه با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی ها همراه باشید.

تک دموی بازی Final Fantasy

برای مدت زیادی است که شایعات مربوط به شانزدهمین نسخه اصلی از سری Final Fantasy شنیده می‌شود. با اینکه ریمیک نسخه هفتم فاینال فانتزی مدتی پیش عرضه شد، اما حال باز هم شایعه جدیدی در خصوص فاینال فانتزی 16 منتشر شده که به معرفی شدن این بازی در آینده‌ای نزدیک اشاره دارد.

طبق اطلاعاتی که Navtra (یکی از کاربران تأیید شده ResetEra) فاش کرده، Final Fantasy 16 نزدیک‌تر از چیزیست که بسیاری از طرفداران فکر می‌کنند. به‌گفته او، شرکت Square Enix ابتدا قصد داشته تا این بازی را در رویداد Future of Gaming که در ماه June برگزار شد معرفی کند، اما به‌نظر می‌رسد برنامه‌های این کمپانی در لحظات آخر دچار تغییراتی شده، چرا که اسکوئر اینکس در نهایت تنها از بازی Project Athia رونمایی کرد

بخش جالب ادعای Navtra اما به بحث انحصاری بودن این بازی بر می‌گردد. اگر اطلاعات او صحیح باشد، Final Fantasy 16 برای مدت زمان مشخصی در انحصار کنسول پلی استیشن 5 خواهد بود. با توجه به اینکه پیش‌تر به‌طور رسمی اعلام شده بود که Final Fantasy 7 Remake به‌مدت یک سال در انحصار پلی استیشن 4 خواهد ماند، ممکن است جدید ترین نسخه سری نیز در نسل بعد به همین روال باشد.

البته که برای مطمئن بودن از این جزئیات باید منتظر اعلام رسمی اسکوئر اینکس بمانیم. مطابق شایعات، سونی همچنان برنامه دارد که تا پایان ماه آگوست عناوین بیشتری را برای کنسول نسل بعدی خود معرفی کند و باید دید آیا نام Final Fantasy 16 نیز در میان این عناوین خواهد بود یا خیر.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا