اخبار بازی

عنوان «Final Fantasy XV» در طول سال ۲۰۱۹ نیز محتویات بیشتری دریافت خواهد کرد

بر اساس مصاحبه‌های اخیر کارگردان عنوان «Final Fantasy XV» با رسانه‌های متفاوت این عنوان در سال ۲۰۱۹ نیز از نظر محتوا پشتیبانی خواهد شد.

Final Fantasy XV

در دسامبر سال ۲۰۱۶ پس از مدت‌ها انتظار بالاخره نسخه‌ی جدید از سری اصلی و شماره‌دار عنوان «Final Fantasy» منتشر شد. با این حال یکی از ایراداتی که متوجه این عنوان بود بخش داستان و نواقص آن بود. کمپانی «Square Enix» تلاش کرد با انتشار محتویات داستانی به صورت قسمت‌هایی مربوط به شخصیت‌های این بازی، بخش داستان بازی را بهبود ببخشد. حال بر اساس مصاحبه‌ی جدید کارگردان این عنوان آقای «Hajime Tabata» عنوان «Final Fantasy XV» محتویات داستانی بیشتری به صورت ۴ قسمت دیگر برای شخصیت‌های بازی در سال ۲۰۱۹ دریافت خواهد کرد که هدف آن «کامل کردن دنیای Final Fantasy XV» خواهد بود.

اطلاعات به دست آمده از مصاحبه با وبسایت «4Gamer» :

  • بر اساس نظرسنجی صورت گرفته از کاربران میزان رضایت از سناریوی اصلی عنوان «Final Fantasy» برابر با ۶۲.۴ درصد بوده است. در جواب این سوال که آیا نتیجه‌ی مذکور به معنای آن است که میتوانیم انتظار محتوای بیشتری در محتویات قابل دانلودی (DLC) که در سال ۲۰۱۸ منتشر میشوند داشته باشیم، آقای تاباتا اعلام کرد که آن‌ها قادر نیستند همه‌ی محتویات مورد نظر را در سال ۲۰۱۸ منتشر کنند.
  • دلیل این موضوع داشتن وقت کافی برای ساخت محتویات بدون احساس فشار برای منتشر کردن آن‌ها در سال ۲۰۱۸ است. طبق گفته‌ی او در ابتدا قرار بر این بود که همه‌ی کارها تا انتهای سال ۲۰۱۸ پایان پذیرد اما برای مواجه شدن با ۶۲.۴ درصد کسانی که از سناریوی بازی راضی بودند و جمع کردن عنوان «Final Fantasy XV» آن‌ها به زمان بیشتری نیاز دارند، بدون آنکه تحت فشار برای انتشار کامل محتویات تا پایان سال ۲۰۱۸ باشند.
  • کارگردان «Episode: Ignis» آقای «Takeshi Terada» اعلام کرد ساخت مجموعه‌ی بعدی از محتویات اضافی با هدف «کامل کردن دنیای عنوان Final Fantasy XV» پیش میرود. به همین علت کمپانی «Square Enix» بر روی محتویات جدید با نگاه «سری اضافه» به جای «محتویات اضافه» کار میکند.

Final Fantasy XV

اطلاعات دیگری نیز از مصاحبه با مجله‌ی «Famitsu» به دست آمده است :

  • آقای تاباتا معتقد است بازیکنانی که در حال حاضر فعال هستند، دیگر به دنبال چاله‌هایی در سری قبلی محتویات نیستند که نیاز به پر شدن داشته باشند، بلکه به عنوان سازنده او احساس میکند عنوان «Final Fantasy XV» با شرایطی که الآن دارد، نمیتواند کامل شود. او به روش جدیدی در ساخت فکر میکند تا قسمت‌های جدید را متفاوت از آنچه تا به حال دیدیم، عرضه کند.
  • اولین قسمت از سری جدید محتویات «Episode: Ardyn» خواهد بود که در نظرسنجی به عمل آمده بیشترین درخواست از سوی کاربران داشت و همانطور که پیشتر نیز اعلام شده بود حتی امکان آن وجود دارد که قسمتی برای شخصیت «Lunafreya» بسازند.
  • با اینکه ابتدا صحبت از ۳ قسمت جدید از محتویات بود، آقای تاباتا تائید کرد که آن‌ها در حال ساخت ۴ قسمت هستند که طی سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ منتشر خواهند شد.
  • همچنین آقای ترادا اشاره کوچکی به محتوای احتمالی قسمت بعدی داشت :« ما دوست داریم که شخصیت‌ها عشق بیشتری از جانب طرفدار‌‌ها برای سناریوهای بعدی به دست بیارن. اینجور که میگن خیلی از مردم با «Episode: Ignis» گریه کردن برای همین من میخوام با قسمت بعدی تا حدی لبخند به لب اون‌ها بیارم.»

عنوان «Final Fantasy XV» در دسامبر سال ۲۰۱۶ برای پلتفرم‌های «PS4» و «Xbox One» منتشر شد. نسخه‌ی «Final Fantasy XV : Pocket Edition» در تاریخ ۸ فوریه ۲۰۱۸ برای سیستم عامل‌های «Android» و «IOS» عرضه شد. همچنین انتشار این عنوان برای رایانه‌های شخصی در تاریخ ۶ مارچ سال جاری (۱۵ اسفند) برنامه‌ریزی شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا