اخبار بازی

Final Fantasy XV بیشتر بازی کردنی و کمتر تماشا کردنی خواهد بود

یکی از شاخصه های سری بازی های Final Fantasy، دمو ها و Cutscene های زیبا و از پیش Render شده آن هاست. اما به نظر می رسید که این روند در XV تغییر خواهد کرد و صحنه هایی که در بازی های قبلی به بازیکن نماش داده می شدند، حالا قابل بازی خواهند بود.

Tetsuya Nomura، کارگردان بازی در یک ویدیو تبلیغاتی با اشاره به کنسول های نسل بعد گفت: "از شروع دوران 3D، سری Final Fantasy از فیلم های از پیش Render شده استفاده زیادی کرده، اما برای نسل بعد این موضوع متفاوت است، زیرا این سخت افزار ها به شما این امکان را می دهند که بتوانید صحنه هایی را که قبلا باید از پیش Render می کردید، کارگردانی کنید و گیم پلی درون آن بگنجانید. به همین دلیل است که حتی در صحنه هایی که بسیار پویا هستند، بازیکن کنترل بازی را در دست خواهد داشت."

او ادامه داد: "صحنه هایی که در E3 دیدید، مانند حمله Leviathan به شهر هم از این دسته هستند. ما معمولا چنین صحنه هایی را به Visual Works (استودیو فیلم سازی Suare Enix) تحویل می دادیم و آنها یک فیلم برای ما می ساختند، اما دیگر احتیاجی به این کار نیست و بازیکنان خواهند توانست کنترل این صحنه ها را به دست بگیرند."

چندی پیش اعلام شده بود که MGS V هم Cutscene های کمتری نسبت به پیشینیان خود خواهد داشت. آیا این تغییر در باقی بازی سازان ژاپنی هم اثر خواهد داشت؟

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا