اخبار بازی

آهنگساز Final Fantasy XIV در حین مبارزه با سرطان، موسیقی بازی را تولید کرده است

فستیوال اخیر بازی Final Fantasy XIV ساعاتی پیش به‌پایان رسید و در میان شادی و جشن گرفتن، طرفداران سخنان تکان‌دهنده‌ای را از زبان ماسایوشی سوکن، آهنگساز بازی شنیدند. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

تصویر Masayoshi Soken

در لحظات پایانی جشنواره Final Fantasy XIV Fan Festival، پس از اجرای فوق‌العاده موسیقی بند The Primals به رهبری آقای سوکن، این آهنگساز محبوب پیامی را در خصوص زندگی شخصی خود به اشتراک گذاشت. او ضمن تشکر از حمایت طرفداران، توضیح داد که در مارچ سال گذشته به عنوان بیمار مبتلا به سرطان شناخته شده است.

او تا اکتبر سال 2020 در بیمارستان بستری بوده و با شرایط پیش آمده دست و پنجه نرم می‌کرده. با این حال، علی‌رغم سختی‌هایی که شیمی درمانی به‌وجود آورده، سوکن و تیم خود قطعه To The Edge را برای آپدیت 5.3 بازی Final Fantasy XIV خلق کردند. او همچنین توضیح داد که وضعیت خود را برای بسیاری از اعضای تیم توسعه‌دهنده بازی بازگو نکرده، چرا که نمی‌خواسته عملکرد آن‌ها تحت تأثیر قرار گیرد.

خوشبختانه دوره درمان سوکن تقریبا به اتمام رسیده و به همین دلیل نیز توانسته در جشنواره حضور یابد. او اشاره کرد که واکنش طرفداران و حمایت آن‌ها باعث شده تا بتواند به سرطان غلبه کند و به میادین بازگردد. او به طرفدارن قول داد که از حالا به بعد، قصد دارد بهترین عملکرد خود را جهت ارائه بازی‌های عالی داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا