اخبار بازیپلی استیشن 4

نسخه استارتر بازی Final Fantasy XIV برای مدت محدودی بر روی PS4 رایگان شد

امروز صفحه توئیتر بازی Final Fantasy XIV با انتشار پستی، از رایگان شدن نسخه استارتر ادیشن این بازی به مدت محدود برای دارندگان پلی استیشن 4 خبر داد.

بازی Final Fantasy XIV

شرکت Square Enix اعلام کرده که کاربران PS4 می‌توانند نسخه استارتر ادیشن بازی فاینال فانتزی 14 را تا روز 26 مِی به‌صورت رایگان دریافت کنند. کاربران با دانلود این نسخه، امکان دسترسی به بازی تا 30 روز آینده را دارند. اگر پیش‌تر در مورد تهیه کردن این عنوان دچار تردید بودید، حالا فرصت خوبیست تا با امتحان کردن بازی به مدت محدود تصمیم‌گیری برای شما آسان‌تر شود.

البته این نکته قابل ذکر است که نسخه استارتر ادیشن بازی، شامل محتویات اضافه عرضه شده مانند افزونه Shadowbringers نمی‌شود و کاربران تنها به نسخه اصلی بازی دسترسی خواهند داشت. نسخه نسل هشتی بازی Final Fantasy XIV در اوایل سال 2014 منتشر شد. اسکوئر اینکس به مرور زمان و با انتشار بروزرسانی و محتویات مختلف برای این عنوان MMO نقش‌آفرینی، تجربه کاربران را دچار تحولات زیادی کرده‌است.

با اینکه رایگان شدن نسخه استارتر ادیشن بازی Final Fantasy XIV تنها محدود به کنسول PS4 است، اما این عنوان برای رایانه‌های شخصی نیز عرضه شده و تا پایان سال 2020 برای اکس باکس وان عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا