اخبار بازیپلی استیشن 5

تاریخ عرضه بتای نسخه پلی استیشن 5 بازی Final Fantasy XIV مشخص شد

در طول رویداد اخیر Final Fantasy XIV علاوه بر معرفی اکسپنشن بعدی بازی با نام Endwalker، از نسخه PS5 و تاریخ عرضه نسخه بتای آن نیز رونمایی شد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Final Fantasy XIV

بتای عمومی بازی Final Fantasy XIV درست همزمان با عرضه پچ 5.5 یعنی در تاریخ 13 آپریل (24 فروردین 1400) در دسترس کاربران پلی استیشن 5 قرار می‌گیرد. کاربرانی که بر روی پلی استیشن 4 سرویس اشتراکی بازی را خریداری کرده‌اند می‌توانند بدون هزینه اضافی به تجربه بازی بر روی نسل بعد بپردازند.

این عنوان نقش آفرینی بر روی PS5 از رزولوشن 4K، لودینگ‌های سریع‌تر و فریم ریت بهبود یافته پشتیبانی می‌کند. کاربران امکان انتخاب بین دو حالت گرافیکی با تمرکز بر روی رزولوشن 4K و یا تمرکز بر روی فریم ریت (با رزولوشن 2K) را دارند. گفته شده که با گذر زمان بهبودهای گرافیکی بیشتری با انتشار آپدیت‌های مختلف اعمال خواهد شد.

شرکت Square Enix همچنین اکسپنشن بعدی بازی که Endwalker نام دارد را در رویداد روز گذشته معرفی کردند. این اکسپنشن نه‌تنها پایان‌بخش داستانی است که حدود یک دهه پیش و با A Realm Reborn شروع شده بود، بلکه آغازگر یک داستان جدید خواهد بود. اکسپنشن Endwalker که شامل دو Job و چندین منطقه جدید بوده، در پاییز سال 2021 منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا