اخبار بازی

تایید وجود گزینه مبارزات نوبتی در بازی Final Fantasy 7 Remake

بازی Final Fantasy 7 Remake

عدم وجود مبارزات نوبتی در بازی Final Fantasy 7 Remake در هنگام معرفی سبب ایجاد حواشی بسیاری پیرامون آن شد. بسیاری از طرفداران این مورد را انحراف بیش از حدی نسبت به بازی اصلی می‌دانستند و آن‌هایی که مبارزات نوبتی را ترجیح می‌دادند از اینکه بازسازی این اثر رنگ و بوی یک عنوان اکشن نقش‌آفرینی را به خود گرفته ناراحت و دلسرد شدند.

با این حال اکنون وجود مبارزات نوبتی در بازی Final Fantasy 7 Remake به عنوان یک گزینه برای افرادی که از مبارزات سنتی این اثر لذت بیشتری می‌بردند مورد تایید قرار گرفت. این خبر را شرکت اسکوئر انیکس در جریان نمایشگاه Tokyo Game Show 2019 تایید کرد. در این رویداد شرکت سازنده اعلام کرد که بازی مورد بحث چندین حالت متفاوت بازی داشته به طوری که گیمرها می‌توانند آن را روی درجه آسان و یا نرمال تجربه کنند. هم‌چنین آن‌ها می‌توانند حالت کلاسیک را انتخاب کنند که این حالت، مبارزات بازی را تنظیم می‌کند. بدین ترتیب مبارزات دقیقا به مانند نسخه اصلی این بازی می‌شود.

حساب رسمی توییتر بازی در این باره نوشت:

در نسخه اصلی قسمت هفتم این مجموعه، پلیر باید منتظر می‌ماند تا ATB Gauge پر شود و پس از آن، یک نوع حرکت و یا حمله را انتخاب و پایه‌ریزی می‌کرد. به همراه حالت کلاسیک در Final Fantasy 7 Remake، تیم سازنده این استایل از تجربه بازی را بازسازی کرده است.

وجود این قابلیت در نسخه بازسازی، آن را حتی بسیار بیشتر از گذشته در میان طرفداران قدیمی آن محبوب می‌کند. بدین ترتیب بازی هم مخاطبین قدیمی خود را برای تجربه نسخه بازسازی آن مشتاق کرده و هم مخاطبین جدید را به سوی خود جذب می‌کند. اثر مورد بحث در تاریخ 3 مارچ 2020 برابر 13 اسفند 98 برای کنسول PlayStation 4 منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا