اخبار بازی

دانلود زودهنگام بازی Final Fantasy 7 Remake برای برخی از کاربران زودتر از زمان موعد شروع می‌شود

بنظر می‌رسد طرفداران بازی Final Fantasy 7 Remake می‌توانند این عنوان را زودتر از زمانی که پیش‌تر اعلام شده بود، دانلود کنند. کاربرانی در ResetEra و Reddit متوجه شده‌اند که pre-load بازی مورد انتظار Final Fantasy 7 Remake، پنج روز زودتر از زمان معین شده قبلی شروع می‌شود. این تاریخ از 7 آپریل به 2 آپریل تغییر یافته‌است.

بازی Final Fantasy 7 Remake

اخیرا شرکت Square Enix اعلام کرده‌بود که نسخه‌های فیزیکی این بازی زودتر از زمان برنامه‌ریزی شده به فروشگاه‌های استرالیا و اروپا ارسال شده‌اند. تغییرات بوجود آمده در زمان‌بندی ارسال نسخه‌های فیزیکی بازی، نتیجه مشکلات بوجود آمده پس از شیوع ویروس کرونا است. با اینحال، ناشر و سازندگان بازی هنوز صحبتی در مورد دانلود زودهنگام نسخه‌های دیجیتالی نکرده‌اند. 

عده‌ای از طرفداران این احتمال را می‌دهند که Square Enix قصد دارد بازی Final Fantasy 7 Remake را به شکل همزمان در اختیار مشتریان قرار دهد و درواقع، نسخه دیجیتالی را نیز زودتر عرضه کند. البته این نکته را هم باید در نظر گرفت که ممکن است این اقدام، تنها برای دانلود راحت‌تر کاربران صورت گرفته‌باشد؛ چرا که مدتی پیش سونی اعلام کرده‌بود سرعت دانلود بر روی PS4 در  نقاطی از دنیا کاهش یافته‌است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا