اخبار بازیپلی استیشن 5

قسمت دوم بازی Final Fantasy 7 Remake از برخی قابلیت‌های Intergrade استفاده می‌کند

کارگردان قسمت بعدی بازی Final Fantasy 7 Remake اخیرا در مصاحبه‌ای با واشنگتن پست جزئیات اندکی را از این عنوان به اشتراک گذاشته است. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Final Fantasy 7 Remake

مدتی می‌شود که مراحل توسعه قسمت دوم فاینال فانتزی 7 ریمیک آغاز شده و با توجه به پایان قسمت اول، طرفداران بی‌صبرانه منتظر این بازی هستند. با اینکه تاکنون دنباله بازی به‌طور رسمی رونمایی نشده، اما توسعه‌دهندگان هر چندوقت یکبار اطلاعات جالبی را در اختیار مخاطبان قرار داده‌اند.

اینبار نیز کارگردان قسمت دوم Final Fantasy 7 Remake، نائوکی هاماگوچی در مصاحبه خود با واشنگتن پست از استفاده کردن برخی ویژگی‌های دی ال سی Intermission در این دنباله موردانتظار سخن گفته:

«با Intermission المان جدیدی به بازی معرفی شد: حرکات ترکیبی (Combo) که در آن یوفی و سونان با یکدیگر همکاری می‌کنند و باعث به‌وجود آمدن حس متفاوتی در استراتژی چیدن مبارزه می‌شود. دوست دارم که در داستان بعدی‌مان از این موارد و همچنین المان‌های دیگری که در Intermission آن‌ها را امتحان کردیم، بهره ببرم.»

طبق گفته‌های شرکت Square Enix، دنباله بازی قرار است نسبت به نسخه اول تاحدودی اتمسفر متفاوتی داشته باشد و داستان آن، طرفداران را سورپرایز خواهد کرد. در همین حال، اخیرا پیدا شدن نام Final Fantasy 7 Remake در دیتابیس فروشگاه اپیک گیمز باعث شده تا کاربران رایانه‌های شخصی نیز امیدوار شوند که نسخه PC بازی به‌زودی معرفی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا