اخبار بازیپلی استیشن 5

معرفی بازی Final Fantasy 7 Remake Part 2 برای امسال برنامه‌ریزی شده است

به گفته کارگردان نسخه اوریجینال بازی Final Fantasy 7، اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، قسمت دوم Final Fantasy 7 Remake در سال 2022 معرفی خواهد شد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Final Fantasy VII Remake

شرکت Square Enix به‌تازگی رویدادی را برگزار کرده که در آن بیست و پنجمین سالگرد عرضه نسخه اوریجینال فاینال فانتزی 7 را جشن گرفته است. در جریان این لایو استریم، یوشینوری کیتاسه تأیید کرده که این کمپانی قصد دارد تا Final Fantasy 7 Remake Part 2 را در طول امسال معرفی کند.

او در این مورد گفته: « در حال حاضر ما به‌سختی بر روی توسعه Final Fantasy VII: Ever Crisis مشغول هستیم، بنابراین لطفا منتظر آن بمانید. اما علاوه بر آن، در خصوص بازی مورد انتظار  Final Fantasy VII Remake [Part 2]… اگر قادر باشیم امسال اطلاعاتی را از آن منتشر خواهیم کرد.»

در ادامه هنگامی که از کیتاسه پرسیده شد که آیا از معرفی شدن بازی در طول امسال اطمینان دارد، او پاسخ داد: «خب بله. ما به‌تازگی بیست و پنجمین ساگرد Final Fantasy VII را آغاز کرده‌ایم، بنابراین می‌خواهیم آن را جشن بگیریم و طرفداران را هیجان‌زده کنیم. ما می‌خواهیم که در 12 ماه آینده اطلاعات جدیدی را منتشر کنیم. لطفا منتظر اطلاعات بیشتر بمانید!»

تاکنون جزئیات چندانی از قسمت دوم Final Fantasy 7 Remake به اشتراک گذاشته نشده، اما می‌دانیم که نائوکی هاماگوچی، یکی از کارگردان‌های قسمت قبلی ریمیک، این‌بار به‌طور کامل وظیفه کارگردانی را بر عهده گرفته است.

اسکوئر اینکس همچنین تأیید کرده که در کنار این ریمیک، پروژه‌های دیگری نیز از دنیای فاینال فانتزی 7 در دست ساخت هستند. بازی موبایلی تک‌نفره Final Fantasy VII: Ever Crisis یکی از آن‌ها است که وقایع کل تایم لاین نسخه اوریجینال فاینال فانتزی 7 و اسپین آف‌های آن را پوشش می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا