اخبار بازی

قسمت بعدی بازی Final Fantasy 7 Remake در حال ساخت است

بازی Final Fantasy 7 Remake بالاخره در این ماه عرضه و با استقبال خوبی از سوی منتقدان مواجه شد. حال به‌نظر می‌رسد کار بر روی قسمت دوم این ریمیک که قرار است در قالب یک مجموعه چند قسمتی منتشر شود، از همین حالا شروع شده‌است.

بازی Final Fantasy VII Remake

به‌تازگی آقای Yoshinori Kitase (تهیه‌کننده بازی) در صحبت‌های خود با Entertainment Weakly تأیید کرده قسمت بعدی پروژه Final Fantasy 7 Remake از همین حالا در حال ساخت است. البته این اولین باری نیست که بر روی چنین چیزی تأکید می‌شود، چرا که پیش‌تر نیز اعلام شده‌بود کار بر روی قسمت بعدی بلافاصله بعد از عرضه نسخه اول شروع خواهد شد.

شرکت Square Enix قسمت اول بازی را پنج سال پیش و در کنفرانس مطبوعاتی E3 سونی معرفی کرد. بسیاری از طرفداران انتظار دارند که فاصله زمانی بین معرفی و عرضه قسمت دوم این بازی به اندازه قسمت اول نباشد. با اینحال، این روزها شیوع کووید-19 بر روی روند توسعه بازی‌های زیادی تأثیر می‌گذارد و اعمال تغییر در برنامه‌ها و تأخیر عناوین مختلف، تاحدودی اجتناب‌ناپذیر است.

ریمیک نسخه هفتم فاینال فانتزی 7 در تاریخ 10 آپریل منتشر شد و تا یکسال آینده در انحصار کنسول پلی استیشن 4 خواهد بود. شما می‌توانید بررسی بازی Final Fantasy 7 Remake را هم‌اکنون از بازی سنتر مطالعه و یا به‌صورت ویدئویی مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. [QUOTE=”hitman68, post: 4744030, member: 67760″]
    هر 5 سال یه قسمت بده میشه 20 سال
    بعد دوباره میاد از اول ریمیک میکنه :D=))
    جدا از شوخی امیدوارم زودتر تمومش کنن. کسی میدونه دقیقا چند قسمته؟
    [/QUOTE]
    والا توی e3 سال قبل یادمه که گفتن خودمونم نمیدونیم قراره چند پارت باشه. 😐 :))

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا