اخبار بازی

Final Fantasy 7 Remake به صورت چند بخشی عرضه خواهد شد

بازی «Final Fantasy 7 Remake» به صورت چند بخشی (احتمالا عرضه بر روی 3 دیسک) ریلیز خواهد شد. در ادامه با «بازی‌سنتر» همراه شوید.

طی یک مصاحبه مطبوعاتی در مورد تریلر و نمایش گیم پلی «Final Fantasy 7 Remake» در PSX 2015 سازنده بازی، Square Enix، یک سری اخبار غافلگیر کننده در مورد بازی اعلام کرد. 

Square Enix یک تریلر جدید از گیم پلی «Final Fantasy 7 Remake» را نشان داد. یک بازسازی کامل از بین موفق‌ترین بازی‌های نقش آفرینی. تریلر جدید اولین صحنه سینمایی بازی همراه با گیم پلی آن را نشان می‌دهد. 
بازی مانند دیگر نسخه‌های استاندارد، فیزیکی عرضه خواهد شد اما کمی متفاوت‌تر. در ادامه گفته شد:

«بازسازی Final Fantasy 7 یک سریِ چند بخشی خواهد بود که احتمالا در سه دیسک عرضه خواهد شد. هر بخش تجربه منحصر به فرد و بی نظیر خود را ارائه می‌دهد. به عبارت دیگر، همانند نسخه اصلی PS1، احتمالا هر بخش در هر دیسک بدون هیچ حذف محتویاتی عرضه شده و ادامه بازی در بخش‌ها و دیسک‌های بعد خواهد بود.»

سازندگان بازی دلیل این کار به این صورت اعلام کردند که اگر می خواستند غیر از این حالت بازی را عرضه کنند، مجبور بودند برخی از ویژگی‌ها و محتوایات بازی را حذف کنند. 

«اگر ما تصمیم می گرفتیم که بازی را در یک بخش تکی عرضه کنیم، ممکن بود بازی به صورت خلاصه شده عرضه شود. ما تمایل داشتیم که برخی قسمت‌ها را حذف کنیم که در مدت کوتاهی بخش‌های دیگر اضافه می‌شدند. پس بنابراین، در نهایت ما تصمیم گرفتیم که به جای این کار، یک بازسازی کامل از بازی را عرضه کنیم که این امر موجب می شود بازی به صورت چند بخشی در دسترس قرار بگیرد.» 

به نظر می رسد که عرضه بازی به این صورت برای برخی از طرفداران خوش آیند نبوده. در خصوص این موضوع که در جند سطر بالا نیز به آن اشاره شد، تهیه کننده بازی، آقای Yoshinori Kitase، گفت:

«اگر ما وقت‌مان را صرف این می‌کردیم که بازی به صورت بخش تکی عرضه شود، بازی به صورت خلاصه شده می‌بود.» 

 

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا