اخبار بازی

بازی Final Fantasy 16 در جذب بازیکنان جوان موفق بوده است

کارگردان DLC بازی Final Fantasy 16، آقای Takeo Kujiraoka، گفته است که بازی موفق شده است مخاطبان جوان‌تری را به این مجموعه جذب کند.

اسکوئر انیکس قبل از عرضه در سال گذشته اعلام کرد که تصمیم گرفته است که نبردهای نوبتی را با هدف جذب بازار گسترده‌تر در بازی لحاظ نکند و Kujiraoka به Push Square گفت که مبارزات مبتنی بر اکشن Final Fantasy 16 به ناشر کمک کرده است تا به این هدف دست یابد.

او به Push Square گفت: در سال‌های اخیر، بازیکنان سری فاینال فانتزی تمایل به سمت محدوده سنی بالاتری داشته‌اند. با این حال، این بار نتایج نظرسنجی نشان می‌دهد افراد بیشتری در سنین نوجوانی و ۲۰ سالگی‌شان Final Fantasy 16 را بازی کرده‌اند. فکر می‌کنم این نشان می‌دهد که تا حدی، ما به یکی از اهداف اولیه خود دست پیدا کرده‌ایم و آن این است که بازیکنان در هر سنی آخرین بازی فاینال فانتزی را بازی کنند.

Kujiraoka اضافه کرد: این بدان معنا نیست که تمام بازی‌های فاینال فانتزی آینده مسیری مشابه با Final Fantasy 16 خواهند داشت، اما من فکر می‌کنم این بدان معناست که ما توانسته‌ایم بازیکنان جدیدی را جذب کنیم و امکانات جدیدی را برای تیم‌های توسعه‌ دهنده که روی قسمت‌های بعدی این مجموعه کار خواهند کرد، فراهم کنیم.

اولین DLC بازی، Echoes of the Fallen، در دسامبر عرضه شد. DLC دوم Fantasy 16،با نام The Rising Tide، در تاریخ 18 آوریل منتشر خواهد شد. همچنین بازیکنان می توانند Final Fantasy 16 Expansion Pass را که شامل دسترسی به هر دو DLC است را خریداری کنند.

Yoshida تهیه کننده بازی اخیراً گفته است که بعید است پس از دو DLC اعلام شده، محتوای بیشتری برای Final Fantasy 16 وجود داشته باشد، اگرچه او آن را به طور کامل رد نمی‌کند. نسخه PC این بازی در دست ساخت است و انتظار می‌رود تا یک سال آینده منتشر شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا