اخبار بازیپلی استیشن 5

تهیه‌کننده بازی Final Fantasy 16 از احتمال انتشار DLCهای بیشتر برای این بازی می‌گوید

نائوکی یوشیدا (Naoki Yoshida)، تهیه‌کننده بازی Final Fantasy 16 به تازگی گفته است که با وجود اینکه احتمال ساخت DLCهای بیشتری برای این اثر وجود دارد، بازیکنان نباید به این زودی‌ها انتظار بیشتری داشته باشند.

Final Fantasy 16 درحال حاضر برای انتشار دومین DLC خود با نام The Rising Tide آماده می‌شود. هنگامی که از اسکوئر انیکس پرسیده شد که آیا آن‌ها علاقه‌مند به انتشار DLCهای بیشتری برای این بازی هستند یا خیر، یوشیدا درحالی که به طور قطع این امکان را رد نکرد، اما آن را بعید دانست.

یوشیدا در اینباره گفت: «این سوال دشواری است. پاسخ صادقانه من این است که درحال حاضر نمی‌دانم؛ با این حال اما احتمال آن صفر نیست و من نمی‌خوام هیچ احتمالی را نادیده بگیرم. دلیل این موضوع هم این است که ما تلاش و زمان زیادی را صرف ساختن این بازی کردیم و فناوری‌های پیشرفته زیادی را درآن قرار دادیم.»

یوشیدا در ادامه صحبت کرد که چگونه تجربه توسعه Final Fantasy 16 برای استودیو بسیار مهم بود، زیرا باعث شد تا توسعه دهندگان چیزهای زیادی را در مورد توسعه یک پروژه تک نفره بزرگ، قبل از رفتن به پروژه بعدی یاد بگیرند. با این حال خود استودیو ممکن است به جای ساختن DLC بیشتر برای این بازی، علاقه بیشتری به کار روی یک پروژه جدید داشته باشد .

شما می‌توانید نقد و بررسی بازی Final Fantasy 16 که در سال 2023 بصورت انحصاری برای پلی استیشن 5 منتشر شد را، در بازی سنتر مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا