اخبار بازیپلی استیشن 5

رونمایی بزرگ بعدی بازی Final Fantasy 16 در بهار 2022 رخ خواهد داد

اسکوئر اینکس به طرفداران وعده داده که در بهار سال 2022، بالاخره جزئیات جدیدی را از عنوان مورد انتظار خود، یعنی بازی Final Fantasy 16 به اشتراک می‌گذارد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Final Fantasy 16

بازی Final Fantasy 16 در نیمه دوم سال 2020 معرفی شده بود و از آن زمان تاکنون، شرکت Square Enix اطلاعات چندانی را از آن با طرفداران در میان نگذاشته است. تیم سازنده پیش‌تر اعلام کرده بود که طی سال 2021 اخبار و اطلاعات جدیدی را از بازی منتشر خواهد کرد، اما سال 2021 رو به پایان است و این اتفاق تاکنون رخ نداده.

از این رو، نائوکی یوشیدا تهیه‌کننده Final Fantasy 16 با انتشار پیامی در صفحه توئیتر رسمی بازی به این موضوع پرداخته و بابت عدم انتشار اخبار جدید در سال 2021، از طرفداران عذرخواهی کرده است. او در این پیام گفته که شیوع کووید-19، روند توسعه بازی را تقریبا به مدت 6 ماه به تعویق انداخته و سرعت ارتباط‌رسانی بین توسعه‌دهندگان را کاهش داده است.

با این وجود، یوشیدا توضیح می‌دهد که سازندگان بخش بزرگی از سال 2021 را مشغول حل چنین مشکلاتی بوده‌اند و امیدوارند تا در سال جدید، تأثیرات آن به کمترین حد ممکن برسد. این موضوع به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا حالا بهتر بر روی وظایف فعلی خود، یعنی «بالا بردن کیفیت منابع گرافیک، اصلاح مکانیزم‌های مربوط به مبارزه، بسط دادن به هر نبرد به‌طور جداگانه، اعمال آخرین بهبودها بر روی کات‌سین‌ها و انجام بهینه‌سازی کلی گرافیکی» تمرکز کنند.

در پایان نیز یوشیدا اعلام کرد که رونمایی بزرگ بعدی بازی Final Fantasy 16، برای بهار سال 2022 برنامه‌ریزی شده و اسکوئر اینکس به دنبال این است تا با انتشار اخبار جدید تا زمان عرضه شدن بازی، هایپ و هیجان را در میان طرفداران به وجود بیاورد. این عنوان در زمان نامعلومی برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا