اخبار بازیپلی استیشن 5

فروش عالی بازی Final Fantasy 16 در هفته ابتدایی عرضه

طبق اعلام رسمی اسکوئر اینکس، بازی Final Fantasy 16 موفق شده تا طی 6 روز ابتدایی عرضه خود به فروش 3 میلیون نسخه‌ای دست یابد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Final Fantasy XVI

مدتی پیش بالاخره شاهد عرضه شانزدهمین شماره از مجموعه محبوب فاینال فانتزی بودیم؛ عرضه‌ای که با تحسین منتقدان همراه بود و توانست میانگین نمره 88 را بر روی متاکریتیک کسب کند. اکنون شرکت Square Enix تأیید کرده که این عنوان اکشن RPG، توانسته تا بیش از 3 میلیون نسخه در روزهای ابتدایی عرضه خود بفروشد. برای مقایسه، فروش Final Fantasy 15 در یک روز ابتدایی عرضه برابر با بیش از 5 میلیون نسخه بود. البته باید توجه داشت که فاینال فانتزی 15 بر خلاف فاینال فانتزی 16، به‌صورت مولتی پلتفرم و بر روی دو کنسول در دسترس قرار داشت.

فاینال فانتزی 16 همچنین در کشور ژاپن نیز آغاز قدرتمندی داشته و فروش فیزیکی آن در سه روز ابتدایی عرضه، برابر با 336 هزار نسخه بوده است. البته که این میزان برای ریمیک فاینال فانتزی 7، دیگر بازی بزرگ سری، برابر با 702 هزار نسخه بود. در همین حال باید اشاره کرد که این دو عنوان در شرایط متفاوتی عرضه شدند، چرا که تعداد دارندگان کنسول پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 با هم برابر نیستند و فاینال فانتزی 7 برای کاربران بیشتری در دسترس بود.

بازی Final Fantasy 16 در حال حاضر برای کنسول پلی استیشن 5 در دسترس است و در زمان نامعلومی برای PC منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا