اخبار بازیپلی استیشن 5

طراح سابق کپکام: بازی Final Fantasy 16 شاهکار شخصی من است

ریوتا سوزوکی که سابقه کار بر روی عناوینی مانند Dragon’s Dogma و Devil May Cry 5 را در کارنامه خود دارد، از بازی Final Fantasy 16 به عنوان «شاهکار شخصی خود» یاد کرده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

کارگردان مبارزات بازی Final Fantasy 16

جدیدترین نسخه از فاینال فانتزی از سیستم تازه‌ای در اکشن خود بهره می‌برد و برای اولین بار در سری، شاهد یک سیستم مبارزات تماما اکشن ریل تایم هستیم. نمایش‌های بازی نیز تاکنون، نوید یک اثر اکشن RPG درخشان را داده که بخش بزرگی از آن، به کارگردان بخش مبارزات آن مربوط می‌شود. ریوتا سوزوکی، بازی‌ساز باسابقه‌ای که پیش از این بر روی آثار مختلفی از کپکام کار کرده، طی سال‌های اخیر کارگردانی بخش مبارزات فاینال فانتزی 16 را بر عهده گرفته است.

او اخیرا در پیامی به طرفداران گفته: «من در 25 سال اخیر از دوران کاری خود، مشغول ساخت بازی‌های اکشن بوده‌ام، و حقیقتا فکر می‌کنم که این بازی شاهکار شخصی من است.» سوزوکی در ادامه اضافه کرده: «در هنگام طراحی سیستم مبارزات بازی، ما اولویت را بر این مبنا قرار دادیم که Final Fantasy 16 افرادی که بازی‌های اکشن را تجربه نکرده‌اند یا در آن‌ها تبحر ندارند را جذب کند. بنابراین امیدوار هستم افرادی که پیش از این با بازی‌های اکشن تجربه‌ای نداشتند، Final Fantasy 16 را امتحان کنند. امیدوارم این بازی به شما اجازه دهد تا جذابیت‌های فراوانی که یک بازی اکشن می‌تواند به همراه داشته باشد را تجربه کنید. امیدواریم که از این بازی لذت ببرید.»

بازی Final Fantasy 16 تنها سه روز دیگر برای پلی استیشن 5 در دسترس قرار می‌گیرد. باید دید که جدیدترین پرچم‌دار سری، تا چه حد می‌تواند انتظارات را برآورده سازد. در اخبار مرتبط دیگر، اسکوئر اینکس به‌تازگی اعلام کرده که Final Fantasy 16 در هنگام عرضه یک پچ 300 مگابایتی را به منظور بهینه‌سازی بیشتر دریافت خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا