اخبار بازیایکس باکس سری ایکس

از تاریخ عرضه نسخه ایکس باکس بازی Final Fantasy 14 رونمایی شد

بازی Final Fantasy 14 در تاریخ 21 مارچ (2 فروردین) به کنسول Xbox Ssries X|S می‌آید. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Final Fantasy 14

شرکت Square Enix در جریان رویداد Xbox Partner Preview این خبر را تأیید کرد. مشترکان سرویس گیم پس آلتیمیت قادر خواهند بود تا از زمان عرضه بازی بر روی ایکس باکس تا تاریخ 19 مارچ (31 فروردین)، استارتر ادیشن فاینال فانتزی 14 را دریافت کنند.

همچنین گفته شده که پیشرفت بازیکنانی که نسخه بتای بازی را تجربه کرده‌اند، به نسخه نهایی نیز راه پیدا خواهد کرد. البته این ویژگی تنها برای پلیرهای جدید در دسترس خواهد بود و همچنین آن‌ها امکان خرید از استور بازی را نخواهند داشت. در همین حال، مشترکان گیم پس آلتیمیت می‌توانند به دو اکسپشن این عنوان محبوب، یعنی Heavensward و Stormblood نیز دسترسی داشته باشند.

بر خلاف نسخه بتای بازی، برای تجربه نسخه نهایی Final Fantasy 14 بر روی ایکس باکس به اشتراک گیم پس، گیم پس آلتیمیت و یا گیم پس آلتیمیت کور نیاز خواهید داشت. سازندگان در کنار کار بر روی نسخه ایکس باکس سری ایکس|اس بازی، محتویات بیشتری را نیز برای Final Fantasy 14 تدارک دیده‌اند که اکسپنشن Dawntrail و کراس‌اور با Final Fantasy 16 برخی از آن‌ها به‌شمار می‌رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا