اخبار بازی

کارگردان بازی Final Fantasy 14 شایعات نسخه شانزدهم سری را تکذیب کرد

کارگردان بازی Final Fantasy 14 در جدید ترین اخبار پیرامون شماره جدید این سری، اخیرا عنوان کرده که بر خلاف شایعات، کارگردانی بازی Final Fantasy 16 را بر عهده ندارد.

بازی جدید Square Enix

مدتی پیش شایعات و گمانه‌زنی‌هایی در خصوص بازی فاینال فانتزی 16 وجود داشت. شایعات اخیر حاکی از این بودند که آقای Naoki Yoshida وظیفه کارگردانی نسخه جدید را بر عهده دارد؛ اما به‌تازگی او با صحبت‌های خود این شایعات را تکذیب کرده‌است: “به‌نظر می‌رسد یک خبر جعلی بزرگ پخش شده‌است.”

او در ادامه توضیحات خود گفت: “به‌طور واضح می‌گویم، این موضوع آزار دهنده است. من هنوز قصد دارم برای سال‌ها مسئولیت Final Fantasy 14 را در دست داشته‌باشم. (تا وقتی که بخاطر بیماری و یا تصادف از دنیا نروم!) بنابراین لطفا اخبار غیر موثق را تا قبل از اعلام رسمی نادیده بگیرید. این قضیه تبدیل به یک مسئله دردسر ساز شده‌است.”

صحبت‌های آقای یوشیدا شایعات اخیر را رد می‌کند؛ اما طبق اطلاعاتی که سال گذشته از طریق یک گهی شغلی توسط شرکت Square Enix منتشر شد، می‌دانیم که یوشیدا در حال رهبری تیم Third Development Division است. این تیم قصد دارد تا یک یک بازی جدید پر خرج با مقیاسی بزرگ را برای کنسول‌های نسل بعدی منتشر کند. تصویر بالا، یکی از کانسپت آرت‌های این بازی معرفی‌نشده را نشان می‌دهد. هنوز اطلاعات زیادی از این بازی دسترس نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا