اخبار بازی

Fifa Street 4 رسما رونمایی شد.

fifa_street_logo.gif

در طی کنفرانس EA در GamesCom، این شرکت از Fifa Street 4 پرده برداری کرد.

در واقع این بازی چهارمین نسخه از سری Fifa Street خواهد بود که توسط EA Sports ساخته خواهد شد، اما Andrew Wilson از EA این بازی را صرفا Fifa Street خطاب کرد و همچنین اطلاعی در مورد تاریخ انتشار و پلتفرم های بازی داده نشده است، اما میتوان Xbox 360 و PS3 را در این میان حدس زد.

برای معرفی بازی ویدئویی حقیقی به نمایش درآمد که در آن بازیکنان با توپ بازی میکردند و فوت و فن های متفاوتی را به نمایش میگذاشتند.

نسخه ی جدید سری Fifa Street توسط EA Canada و در ونکور ساخته خواهد شد، جایی که سری اصلی فیفا نیز ساخته میشود و این اولین بار است که تیم اصلی فیفا بر روی یک نسخه از سری Fifa Street کار میکند.

گفته میشود Fifa Street دو برابر فیفا 12 حرکات متفاوت و متنوع را دارا خواهد بود و از همان فیزیک انجین بازی استفاده خواهد کرد. همچنین اولین ویدئویی که از گیم پلی بازی به نمایش درآمد نوید گرافیک خوبی را میداد، اما از حالت کاریکاتوریک شخصیت های Fifa Street 3 خبری نبود.

ویژگی جدیدی به نام Street Ball Control در بازی تائید شده است که قابلیت و حرکات متفاوتی در هوا و همچنین روی زمین به بازی اضافه میکند.

بازی دارای مسابقات تک به تک، تا تورنومنت های پنج در مقابل پنج را دارا خواهد بود و جزئیات بیشتر در مورد مودهای بیشتر و آنلاین بازی در آینده گفته میشود.

این نسخه از سری Fifa Street برای عرضه در اوایل 2012 در نظر گرفته شده است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا