اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوترگوگل استیدیانینتندو سوییچ

بازی FIFA 22 رسما معرفی شد

الکترونیک آرتز همانطور که وعده داده بود، اولین تریلر رسمی بازی FIFA 22 را در روز یک‌شنبه منتشر کرد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

معرفی بازی FIFA 22

این تریلر بیش از هر چیز بر روی تکنولوژی جدیدی که در فیفا 22 از آن استفاده می‌کند، یعنی هایپرموشن تمرکز دارد. استفاده از هایپرموشن باعث شده تا حرکات تند و تیز و پر تنش بازیکنان حرفه‌‍‌ای در بازی ثبت شود و تجربه واقع‌گرایانه و شناور را به مخاطب ارائه دهد. در کنار آن، ترکیب این تکنولوژی با با الگوهای یادگیری ماشینی، به توسعه‌دهندگان اجازه داده تا «انیمیشن‌های ریل-تایم جدید را برای حرکات ارگانیک فوتبالی که در میان تعاملات متنوع زمین مسابقه اتفاق می‌افتد، خلق کنند.»

در کنار مودهایی مانند کریر مود، ولتا فوتبال، پرو کلاب و آلتیمیت تیم که در نسخه‌های قبلی دیده بودیم، بخش آلتیمیت تیم هیروز نیز به نسخه جدید اضافه شده است. همچنین کریر مود حالا یک بخش جدیدی به‌نام Create a Club دارد و ولتا فوتبال، تغییر و تحولات زیادی را به‌خود دیده. علاوه بر این، EA Sports امسال تمرکز بزرگی را بر روی بازآفرینی کامل سیستم دروازه‌بان‌ها گذاشته است.

طبق اعلام  شرکت EA، بازی FIFA 22 شامل بیش از 17,000 بازیکن، 700 تیم، 90 استادیوم و 30 لیگ می‌شود. رقابت‌های چمپیونز لیگ، یورو لیگ، لیگ کنفرانس اروپا و همچنین بوندس لیگا، پرمیر لیگ و لالیگا در میان این لیست قرار دارند.

بازی FIFA 22 در تاریخ 1 اکتبر امسال (9 مهر) برای رایانه‌های شخصی (استیم و اوریجین)، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و گوگل استیدیا منتشر می‌شود. همچنین نسخه نینتندو سوئیچ بازی نیز تحت نام FIFA 22 Legacy Edition برای این کنسول عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا