اخبار بازی

بازی FIFA 21 به بزرگ‌ترین عرضه فیزیکی بریتانیا در 2020 تبدیل شد

طبق گفته GamesIndustry.biz، بازی FIFA 21 در میان بازی‌های فیزیکی بریتانیا در طی امسال بهترین عرضه را تجربه کرده‌است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی FIFA 21

چارت هفتگی فروش سخت‌افزاری بازی‌های فیزیکی بریتانیا منتشر شده و در حالی که برای هیچکس جای تعجب نیست، FIFA 21 در رتبه اول قرار دارد. در حالی که فعلا آماری از فروش نسخه دیجیتالی بازی در دسترس نیست، اما فروش نسخه فیزیکی FIFA 21 نسبت به FIFA 20 با افت 42 درصدی روبه‌رو شده‌است. با اینحال اما فیفا 21 موفق شده تا عرضه بزرگ‌تری را نسبت به رکورد داران قبلی امسال (Animal Crossing: New Horizons و The Last of Us Part 2) در بریتانیا داشته‌باشد.

نکته قابل توجه دیگر رتبه دوم لیست است که باز هم به عنوانی از EA تعلق دارد. Star Wars: Squadrons که کار خود را از هفته گذشته و با رتبه دوم شروع کرده بود، این هفته نیز علی‌رغم کاهش 55 درصدی فروش نسبت به هفته گذشته همچنان در همین رتبه باقی مانده‌است. رتبه اول هفته گذشته یعنی Crash Bandicoot 4: It’s About Time نیز با کاهش 58 درصدی نسبت به هفته قبل، در این هفته رتبه سوم را در اختیار دارد.

در پایان می‌توانید لیست 10 رتبه اول این چارت را مشاهده کنید:

  1. FIFA 21
  2. Star Wars: Squadrons
  3. Crash Bandicoot 4: It’s About Time
  4. Animal Crossing: New Horizons
  5. Super Mario 3D All-Stars
  6. Mario Kart 8 Deluxe
  7. (Minecraft (Switch
  8. Minecraft Dungeons
  9. Marvel’s Avengers
  10. Ring Fit Adventure

نوشته های مشابه

‫9 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”Arashmalkian, post: 4872648, member: 154177″]
    [COLOR=rgb(184, 49, 47)]همین که افت ۴۲ درصدی داشته نشونه خوبیه[/COLOR] ولی مشکل اصلی ساختن فوتبال همین لایسنس لیگ ها هست و EA متاسفانه آنقدر هزینه کرده در این زمینه که انحصار خودش هست..
    [/QUOTE]
    البته افت 42 درصدی همونطور که گفته شد مربوط به نسخه فیزیکی بوده، دقیق نمیشه گفت که واقعا استقبال کمتر بوده یا دلیلش پدیده ای به اسم کروناست. 😀 از فروش دیجیتالی هم فک کنم دیتایی در دسترس نیست هنوز… اما به زودی آمار فروش دیجیتالیش هم باید بیاد.

  2. فکر کن دو تا کمپانی بزرگ کنسول ساز بازار نسخه جدید یکی از فرنچایزهای وحشتناک موفق و دوست داشتنی شون رو بعد هفت فاصله و هایپ از نسخه قبلی بدن بیرون
    Then Boom 😀
    یه بازی با عرضه سالیانه از رو جفت شون رد شه 😀

    جدا انتظار داشتم به خاطر اون باکس آرت مزخرفش که شده مومنتوم فروش فیفا از نظر فیزیکی لااقل یکم کمتر شه 😀
    درسته کاهش فروش داشته ولی در کل زهی خیال باطل 🙁
    یه غولیه که نمیشه انداختش زمین :دی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا