اخبار بازی

FH2 بدون خط داستانی، بهره‌مند از کینکت

شاید طرفداران این سری منتظر خط داستانی خاصی برای این قسمت از عنوان Forza Horizon بوده‌اند اما به نظر میرسد این بار خط داستانی در بازی وجود نداشته باشد.

در گفتگو‌ای با Examiner، کارگردان بخش خلاقیت‌ها، آقای Ralph Fulton از دستیار دیجیتالی به اسم ANNA نیز رونمایی کرد که در تعامل با کینکت است اما هنوز مشخص نیست دقیقا چه کار‌های می‌توان با کینکت اتجام داد. او درباره‌ی داستانی بازی نیز چنین گفت:

"مطمئنن تجربه‌‌ای بی‌نظیر برای آن دسته از بازیکنانی که تصمیم به انفرادی بازی کردن دارند، خواهد بود و ما نیز می‌دانستیم که بازیکنان زیادی با این شرایط وجود دارند. داستانی در بازی وجود ندارد اما یک بدنه‌ی قوی از فستیوال و Drivater‌ها جایگزین آن هستند. آن‌ها شخصیت‌های درون بازی هستند و این شما هستید که داستان خود را روایت خواهید کرد"

او همچنین از وجود کینکت ابراز خوشحالی کرد هرچند که مایکروسافت تصمیم به جدایی آن از باندل کنسولش گرفت:

"کینکت فرصتی را برای ما فراهم می‌آورد که به طور عادی از آن محروم بودیم. مطمئنن ما انتظاز زیادی از آن امروز نداریم اما حتما با قابلیت ANNA پیشرفت خواهد کرد. او دستیار دیجیتالی شما خواهد بود که از هوش سرشاری نیز بهره خواهد برد. ANNA پیشنهاد‌هایی به شما خواهد داد و همچنین در صورت برگشت به بازی به شما آخرین اطلاعات را خواهد داد و در صورت آنلاین شدن دوستانتان به شما اطلاع خواهد داد."

منبع

کامیار صیاد

Knowledge is power, guard it well

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا