اخبار بازی

تهیه‌کننده بازی Fatal Frame: Maiden of Black Water از امیدواری خود برای ساخت نسخه جدید می‌گوید

اخیرا کیسوکه کیکوچی، تهیه‌کننده سری Fatal Frame عنوان کرده که امیدوار است تا عرضه ریمستر Fatal Frame: Maiden of Black Water در نهایت به ساخت یک نسخه جدید منجر شود. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Fatal Frame Maiden Of Black Water

از آخرین باری که یک نسخه جدید از مجموعه Fatal Frame عرضه شده، بیش از نیم دهه است که می‌گذرد. اما چند ماه پیش شرکت Koei Tecmo از ریمستر بازی Fatal Frame: Maiden of Black Water که در اصل بر روی Wii U منتشر شده بود، برای پاییز امسال رونمایی کرد. تهیه‌کننده سری نیز همانند طرفداران، امیدوار است که این عرضه مجدد آخرین بازی مجموعه نباشد و در آینده نسخه جدیدی ساخته شود.

او در صحبت‌های خود با مجله فامیتسو (ترجمه شده توسط NintendoEverything) به این نکته اشاره کرده که امیدوار است تا عرضه Maiden of Black Water به اندازه‌ای علاقه‌مندی ایجاد کند که برای ساخت یک بازی جدید، کافی باشد. او به‌طور دقیق‌تر گفته:

«این چیزیست که بابتش امیدوارم. ما این بازی را عرضه می‌کنیم تا بیستمین سالگرد سری را جشن بگیریم و امیدواریم که طرفداران زیادی از این فرصت بهره ببرند و بازی را تجربه کنند. دوست داریم که عرضه این ریمستر به ساخت یک عنوان جدید منجر شود.»

بازسازی پیش‌رو اولین نسخه از سال 2008 خواهد بود که در انحصار کنسول‌های نینتندو نیست و به‌طور مولتی پلتفرم عرضه می‌شود. پیش از این، کیکوچی در سال گذشته گفته بود که ساخته شدن یک نسخه جدید به نینتندو بستگی دارد. اما با مولتی پلتفرم شدن Fatal Frame: Maiden of Black Water، مشخص نیست که رابطه نینتندو با کوئی تکمو دقیقا به چه شکل است.

در هر صورت، بازی Fatal Frame: Maiden of Black Water در تاریخ 28 اکبتر (6 آبان) امسال برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس|اس و نینتندو سوئیچ عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا