اخبار بازی

حذف شدن بازی Fast and Furious: Crossroads از فروشگاه‌های دیجیتالی

با اعلام شرکت باندای نامکو، بازی Fast & Furious: Crossroads از تاریخ 29 آپریل (9 اردیبهشت) بر روی فروشگاه‌های دیجیتالی غیرقابل دسترس خواهد بود. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Fast & Furious Crossroads

این خبر از طریق بیانیه‌ای کوتاه که بر روی وب‌سایت رسمی بازی قرار گرفته، اعلام شده است. طبق این بیانیه، کاربرانی که Fast & Furious: Crossroads را به‌صورت دیجیتالی خریداری کرده‌اند همچنان قادر خواهند بود تا به تجربه بازی بپردازند و یا مجددا آن را دانلود کنند. همچنین DLCها و آپدیت‌های از قبل عرضه شده نیز برای افرادی که تا قبل از 29 آپریل آن‌ها را دریافت کنند، قابل دسترس خواهند بود و مود آنلاین بازی نیز فعال باقی می‌مانند.

بازی Fast & Furious: Crossroads در حالی به‌پایان راه خود رسیده که از عرضه آن کمتر از 2 سال می‌گذرد. استودیوی Slightly Mad (سازندگان سری Project Cars) با همکاری شرکت Bandai Namco این عنوان را در سال 2020 برای PC، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه کردند.

علی‌رغم حضور برخی از ستارگان فیلم‌های سینمایی سریع و خشن در بازی، سازندگان در جذب طرفداران این مجموعه محبوب کاملا شکست خوردند. Fast & Furious: Crossroads با کسب نمره میانگین 35 در متاکریتیک، یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های سال 2020 لقب گرفت. باندای نامکو علت حذف شدن بازی از روی فروشگاه‌های دیجیتالی را بیان نکرد، اما بازخوردهای ضعیف آن احتمالا اصلی‌ترین فاکتور در این تصمیم‌گیری به‌شمار می‌رود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا