اخبار بازی

اطاعات افشا شده از بازی چند نفره FAR CRY

 

اینسایدر گیمینگ گزارش داده است که دومین بازی Far Cry در حال توسعه است. این یک بازی تیراندازی چند نفره است که کاملاً جدا از بازی Far Cry 7 در حال ساخت است.

همانطور که در ژانویه 2023 گزارش شد، یوبی سافت در حال کار بر روی دو پروژه مربوط به فرنچایز Far Cry به سرپرستی Ubisoft Montreal است. در حالی که چندین سال پیش، هر دو پروژه با نام رمز Talisker در دست ساخت بودند، مدیریت تغییر کرد و استراتژی یوبیسافت نیز تغییر جهت داد. نتیجه این شد که دو پروژه Far Cry از هم جدا شدند. بازی Far Cry 7 که عنوان اصلی بعدی یوبی‌سافت است و در داخل شرکت با نام Project Blackbird شناخته می‌شود، و بازی چند نفره آن Project Maverick نام دارد.

در چند سال گذشته، مشخص است که پروژه چند نفره Far Cry چندین بار تغییر کرده است. بازی چند نفره FAR CRY یک بازی تیراندازی است که در یک محیط تخیلی آلاسکا به نام Alashnica قرار دارد، بازیکنان برای زنده ماندن باید به جستجوی محیط برای منابع بپردازند. منابع شامل کشتن حیوانات برای ساخت وسایل، یافتن مواد شیمیایی برای ساخت وسایل، برداشت گیاهان برای تجهیزات پزشکی و یافتن سلاح و مهمات است.

این بازی دارای یک مخفیگاه و یا همان Hideout است که پایگاه عملیات شما و مکان امن شما برای ذخیره سلاح ها، تجهیزات، وسایل و موارد دیگر است. این بازی جدید Far Cry نه تنها یک تجربه انفرادی است، بلکه می تواند یک تجربه تیمی هم باشد. پروژه Maverick یک بازی پرخطر و با پاداش بالا است، به این معنی که اگر بازیکن بمیرد، همه چیز از جمله وسایل، امتیازات و سطوح را از دست می دهد. تنها چیزی که بازیکن می تواند نگه دارد، موارد ذخیره شده در Hideout است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا