اخبار بازی

جزئیات محتویات پس از عرضه بازی Far Cry 6 اعلام شد

کمتر از یک ماه تا عرضه بازی Far Cry 6 مانده و حال سازندگان با انتشار یک تریلر جدید، به محتویات برنامه‌ریزی شده برای پس از انتشار پرداخته‌اند. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Far Cry 6

در هفته‌های اخیر شاهد انتشار تریلرها و جزئیات زیادی از فار کرای 6 بودیم، اما شرکت Ubisoft اینبار کاربران را با محتویاتی که پس از عرضه دریافت خواهند کرد، بیشتر آشنا کرده است. سیزن پس بازی همانطور که از قبل اعلام شده بود، حاوی 3 دی ال سی مختلف با نام‌های Control ،Insanity و Collapse است. هر سه این دی ال سی‌ها به‌ترتیب در نوامبر، ژانویه و مارچ عرضه خواهند شد و شما را در نقش ویلن‌های قبلی سری یعنی واس مونتنگرو، پگان مین و جوزف سید قرار می‌دهند. مراحل این سه آنتاگونیست دارای سناریوهای توهم‌زا و عجیب و غریبی است که شما را به اعماق ذهن آن‌ها می‌برد. اینطور که به‌نظر می‌رسد، این مراحل ساختاری روگ‌لایک مانند دارند.

دارندگان سیزن پس همچنین Far Cry 3: Blood Dragon را نیز دریافت خواهند کرد. اما یوبیسافت در کنار همه این محتویات پولی اشاره شده، محتویات رایگانی را نیز برای پس از عرضه در نظر گرفته است. پس از عرضه Far Cry 6، تمام افرادی که بازی را به اتمام برسانند هر هفته تهدیدهایی جدیدی را در سراسر جزیره یارا خواهند دید. بازیکنانی که با این تهدیدها مقابله کنند، با تجهیزات جدید پاداش داده می‌شوند.

علاوه بر این، شش آپریشن ویژه وجود دارد که در حقیقت چندین مرحله در مناطق جدید هستند. بازیکنان در این مراحل، باید به سرقت سلاح‌های شیمیایی از دلال‌های اسلحه بپردازند و در همین حال، آن‌ها را قبل از منفجر شدن از نقاط مشخصی خارج کنند. در کنار این سه رویداد کراس‌اور وجود دارد که اولین آن‌ها، همکاری بین شخصیت اصلی بازی با بازیگر آمریکایی، دنی ترخو را شامل می‌شود. کراس‌اور دوم و سوم نیز به‌ترتیب مراحل مرتبط با سری Rambo و سریال Stranger Things را در بر دارد.

یوبیسافت تأیید کرده که تمام محتویات پس از عرضه بازی به‌شکل کواپ 2 نفره قابل بازی خواهد بود. بازی Far Cry 6 چند روز پیش گلد شد و در تاریخ 7 اکتبر (15 مهر) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس|اس، ایکس باکس وان و گوگل استیدیا منتشر می‌شود. شایان ذکر است که فارکرای 6 از آپگرید بین نسلی رایگان بر روی پلتفرم‌های پلی استیشن و ایکس باکس پشتیبانی می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا